Back office with French

Adecco Romania 1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Descrierea jobului

We are looking for its client, the world's biggest technology company in the world, for a Customer Engagement Advisor with French language.

The main responsibilities:
• Key contact for the Sales organization for Customer E-Catalogue and Portal related matters
• Guide Sales and implement optimal catalogue structure
• Proactively informs Sales/Customer on any major change in offering or pricing
• Provide B2B solution consultancy (no B2Bi)
• Provide consultancy on product offering and pricing
• Performs triage on issues and redirects to appropriate teams


The ideal candidate:
  • Knows English and French at an advanced level;
  • Has at least two years of experience in areas such as: customer support; administrative; supply chain; procurement.

Descrierea companiei

Grupul Adecco este lider mondial în furnizarea de servicii specializate de resurse umane. Serviciile pe care le oferim vin ca o oglindire a cunoașterii pieței din România și a înțelegerii clare a nevoilor clienților, ca rezultat a 50 de ani în care am acumulat experiență și cunoștințe și în care am implementat tehnici și metode moderne de lucru.
Publicat 7 Iun. 2022 Reactualizat 5 Iul. 2022 Expiră 7 Iul. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.