Back office Support

Special Agroparts S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Candidatul Ideal:
  • Persoana dinamica, cu bune cunostinte de comunicare si relationare, atentie distributiva, capacitate de luare a deciziilor; Persoana organizata, cu bune abilitati de analiza;
  • Studii superioare: Contabilitate/Management;
  • Experienta in domeniu minim un an;
  • Cunostinte MS Office si de preferat soft contabilitate primara Smart bill;
  • Limbi straine: Engleza mediu-avansat;
  • Atitudine deschisa, prietenoasa cu capacitate de lucru in echipa

Descrierea jobului

Pentru pozitia de Back Office Support, vei fi responsabil de urmatoarele task-uri:
  • Intocmirea si completarea documentelor primare, avize, facturi, incasari, plati;
  • Completarea anumitor registre administrative, analizarea stocurilor, verificarea preturilor, pregatirea livrarilor;
  • Introducerea datelor in sistem, si efectuarea operatiilor de verificare a acestora cu baza de date existenta;
  • Operarea datelor in soft-uri specifice: Smartbill, CMR, etc;
  • Mentinerea relatiilor cu clientii si furnizorii- comenzi;
  • Gestionarea situatiilor neprevazute, cu acordul superiorului;
  • Mentinerea unei bune relatii cu colectivul.

Descrierea companiei

Compania activează in domeniul vânzărilor de piese de schimb si service pentru utilaje agricole!
Publicat 9 Oct. 2022 Reactualizat 6 Nov. 2022 Expiră 8 Nov. 2022
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.