Back office Support
Special Agroparts S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Candidatul Ideal:
- Persoana dinamica, cu bune cunostinte de comunicare si relationare, atentie distributiva, capacitate de luare a deciziilor; Persoana organizata, cu bune abilitati de analiza;
- Studii superioare: Contabilitate/Management;
- Experienta in domeniu minim un an;
- Cunostinte MS Office si de preferat soft contabilitate primara Smart bill;
- Limbi straine: Engleza mediu-avansat;
- Atitudine deschisa, prietenoasa cu capacitate de lucru in echipa
Descrierea jobului
Pentru pozitia de Back Office Support, vei fi responsabil de urmatoarele task-uri:
- Intocmirea si completarea documentelor primare, avize, facturi, incasari, plati;
- Completarea anumitor registre administrative, analizarea stocurilor, verificarea preturilor, pregatirea livrarilor;
- Introducerea datelor in sistem, si efectuarea operatiilor de verificare a acestora cu baza de date existenta;
- Operarea datelor in soft-uri specifice: Smartbill, CMR, etc;
- Mentinerea relatiilor cu clientii si furnizorii- comenzi;
- Gestionarea situatiilor neprevazute, cu acordul superiorului;
- Mentinerea unei bune relatii cu colectivul.
Descrierea companiei
Compania activează in domeniul vânzărilor de piese de schimb si service pentru utilaje agricole!
Publicat
9 Oct. 2022
Reactualizat
6 Nov. 2022
Expiră
8 Nov. 2022