Publicat 06 Dec 2007 | Reactualizat 04 Ian 2008 | Expiră 06 Dec 2007

Auditor Intern

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Persoana cu atitudine proactiva, cu initiativa, organizata, ordonata, capabila sa lucreze cu termene limita.
Disponibilitate pentru deplasari in tara (peste 60% din timpul de lucru)
Studii medii sau superioare - profil financiar.
Experienta in audit de minimum 1 an. Reprezinta avantaj orice specializare in managementul securitatii, prevenirea riscurilor de munca, evaluarea calitatii.
Cunostinte solide in lucrul cu computerul (Microsoft Excel foarte bine).
Permis auto cat. B.

Descrierea jobului

1.- Verificarea indeplinirii normelor si procedeelor interne ale companiei , prin intermediul supravegherii gestiunii punctului de lucru (securitate, personal, seif, documentatie si formalitati administrative, aspecte comerciale).
2.- Evaluarea personalului direct si indirect, a starii incintei in ce priveste functionalitatea si intretinerea.
3.- Analiza datelor economice (facturare, cont de rezultate, productivitate,imputarea costurilor, fluxuri, buget – gestiunea achizitiilor si analiza proportiilor).
4.- Gestiunea, realizarea si urmarirea auditurilor interne de calitate, si colaborarea impreuna cu auditorii de calitate, si colaborarea impreuna cu auditorii AENOR, la executarea auditurilor externe anuale, cu obiectivul dea mentine si renova Certificatul de Calitate existent.
5.- Realizarea de vizite comerciale precum si executarea de inspectii la centrele de lucru, verificand indeplinirea Politicii de Calitate, cu scopul de a fideliza clientii vizitati.
6.- Verificarea respectarii Legislatiei in vigoare
7.- Analiza si urmarirea schemei de conducere integrale in diferitele unitati strategice de afaceri.
8.- Elaborarea si emiterea de rapoarte periodice referitoare la auditurile realizate, precum si gestiunea si urmarirea planurilor de imbunatatire propuse, cu scopul de a remedia deficientele detectate, in diferitele unitati strategice de activitate.
9.- Elaborarea si emiterea de rapoarte asupora tuturor auditurilor realizate , cu obiectivul de a raporta Conducerii si clientului intern, informatia solicitata.
10.- Crearea si intretinerea bazelor de date si a celorlalte instrumente necesare pentru realizarea muncii sale.
11.- Realizarea in caz de evenimente a sarcinilor de conducere, gestionare si coordonare a echipelor de lucru, in punctele de lucru si departamente, atat in mediul national cat si international.
12.- Asumarea de responsabilitati in proiecte concrete si specifice, de anvergura mai mare decat cea a departamentului.

Descrierea companiei

JOBSgarden este parte dintr-un grup international care ofera servicii complete de recrutare si selectie, avand sedii in Budapesta, Belgrad, Munchen, Kiev, Viena si Bucuresti. Compania a fost fondata in anul 2001 avand ca obiect principal de activitate recrutarea si selectia specialistilor IT si Telecomunicatii, sub denumirea ITjobs. In 2005, pentru a tine pasul cu cerintele pietei, compania a dezvoltat o noua divizie, JOBSgarden, care are ca obiect de activitate recrutarea specialistilor din domeniile comercial, financiar, resurse umane, inginerie.
In acest moment JOBSgarden Romania, avand in spate o vasta experienta internationala, recruteaza profesionisti din mai multe domenii de activitate, pe toate nivelurile de cariera, de la pozitii de intrare pana la cele de top.

Expirat
Auditor Intern  -  JOBSgarden SRL