Publicat 12 Ian 2018 | Reactualizat 11 Feb 2018 | Expiră 12 Feb 2018

AUDITOR INTERN

1 post
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

- absolvent al unei facultati cu profil economic si/sau al unui program postuniversitar in audit financiar;
- experienta de cel putin 2 ani in domeniul financiar; experienta ca auditor constituie avantaj;
- membru sau in curs de obtinere a unei acreditari profesionale (CAFR/ACCA) - constituie avantaj;
- abilitati de planificare si organizare;
- capacitate de analiza si sinteza;
- persoana dinamica, serioasa, capabila sa lucreze in conditii de stres;
- excelente abilitati de comunicare si prezentare, atat in limba romana, cat si in engleza (scris si vorbit);cunostinte temeinice de utilizare Microsoft Office;

Descrierea jobului

- obtine toate informatiile si datele necesare pentru o intelegere primara a proceselor operationale si sistemelor de control ale companiei si pentru a aplica procedurile de audit relevante;
- efectueaza planificarea de baza a activitatilor de audit, impreuna cu Managerul departamentului de audit intern, si pune in aplicare programele si procedurile aferente;
- ofera suport pentru intocmirea procedurilor interne si contribuie la elaborarea documentelor specifice activitatii de audit intern;
- pune in aplicare procedurile de audit aferente activitatilor cu o complexitate simpla sau moderata din cadrul proiectelor de audit intern, in scopul identificarii riscurilor, erorilor si a cauzelor probabile a aparitiei acestora;
- se deplaseaza in diverse locatii apartinand Companiei pentru desfasurarea activitatii de audit;
- contribuie la elaborarea si documentarea corecta a rapoartelor de audit, precum si la raportarea si prezentarea constatarilor, a concluziilor si a recomandarilor;
- identifica, evalueaza, analizeaza si controleaza periodic riscurile cu care se confrunta/s-ar putea confrunta Compania;
- urmareste / propune actiunile necesare pentru reducerea riscurilor, impreuna cu reprezentantii ariilor responsabile, si de monitorizare a implementarii acestora;
- actualizeaza reglementarile interne specifice ariei de management al riscului in functie de schimbarile legislative si de dezvoltare a Companiei;

Descrierea companiei

Synevo este liderul în diagnostic de laborator în România și oferă peste 2.000 de tipuri de analize uzuale și avansate, în toate domeniile de diagnostic clinic de laborator. Synevo România administrează o rețea națională de 16 laboratoare și 75 de centre de recoltare a probelor biologice și realizează peste 13 milioane de teste pe an.

Synevo România face parte din Medicover – unul dintre cei mai importanți furnizori internaționali de servicii medicale și de diagnostic, înființat în 1995 (www.medicover.com).

Pentru mai multe informații, vizitați www.synevo.ro

Expirat
AUDITOR INTERN  -  SC SYNEVO ROMANIA SRL