Publicat 09 Ian 2017 | Reactualizat 16 Ian 2017 | Expiră 09 Feb 2017

Assistent Manager

1 post

Criterii de selecție

  • Cunostințe de limba engleza
  • Peste 1 an experiență în Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Crewing / Casino / Entertainment

Candidatul ideal

- Cunoasterea buna a sistemului de operare Microsoft Office;
- Buna cunoastere a limbii engleze;
- Excelente abilitati de comunicare ;
- Responsabilitate, capacitati organizationale, corectitudine si integritate, orientare spre rezultate;
- Bune abilitati de negociere;
- Adaptabilitate la situatii neprevazute;
- Capacitate de planificare, coordonare si evaluare a activitatii;
- Receptivitate fata de instructiuni scrise sau verbale;
- Capacitate de efort intelectual intens si prelungit;
- Atentie distributiva si concentrata;
- Capacitatea de organizare a timpului, a sarcinilor;
- Capacitate de lucru in echipa, stapanire de sine si capacitate de a lua rapid decizii eficace
in situatii critice.

Descrierea jobului

- Preia si directioneaza apelurile telefonice, iar daca persoana solicitata este ocupata/ lipseste, preia eventualele mesaje si le transmite ulterior sau directioneaza apelul catre persoanele care ar putea sa cunoasca problema.
- Primeste corespondenta (trimisa prin posta, electronic sau fax), o inregistreaza si o distribuie personalului caruia i-a fost repartizata;
- Redacteaza corespondenta de afaceri necesara activitatii zilnice;
- Asigura o buna comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile;
- Primeste persoanele din afara (clienti, parteneri de afaceri etc.), ii informeaza pe cei interesati despre sosirea acestora dupa care conduce vizitatorii la persoanele respective;
- Asigura activitatea de protocol in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
- Efectueaza traduceri ;
- Planifica si organizeaza impreuna cu Directorul General, agenda zilnica a acestuia;
- Participa la sedintele de lucru si redacteaza minuta intalnirilor;
- Urmareste asigurarea transportului de la si la aeroporturi a colaboratorilor – persoane straine, precum si cazarea lor;

BENEFICII:
-Pachet salarial atractiv;
-Perioada de training si acomodare;
-Instruire permanenta asigurata de companie;
-Posibilitati de avansare;
-Mediu de lucru placut si dinamic;
- Asigurare medicala.

Descrierea companiei

Debutul si dezvoltarea pe piata pariurilor sportive din Romania este o evolutie fireasca a marcii Winner care ofera o experienta de top pentru milioane de castigatori din intreaga lume. Intentionam sa deschidem un numar de 500 de agentii in Bucuresti si in orasele mari din tara. Este un plan îndrăzneț având în vedere că avem niște standarde de calitate foarte înalte de la care nu ne abatem sub nici o formă, dar avem norocul de a avea o echipă de adevărați profesioniști cu experiență în domeniu cu ajutorul căreia sigur vom reuși.

Assistent Manager  -  S.C. FLY POINT RO S.R.L.

Avem rezoluții bune de ținut tot anul.
Vrei și tu una?

Da, surprinde-mă