Publicat 29 Sep 2008 | Expiră 30 Oct 2008

Assistent Manager

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Abilitati de comunicare
Prezenta personala impecabila
Seriozitate si atentie pentru detalii
Fire deschisa, receptiv, abilitati de lucru în echipa si automotivare profesionala
Proactivitate si implicare

Descrierea jobului

Responsabilitati:
Activitate de receptie: curierat, corespondenta, fax/multifunctionala, etc
Asistenta director in realizarea responsabilitatilor
Gestionarea termenelor de plata si incasare, a platilor si incasarilor prin sistemul internet banking si prin casa.
Intocmirea situatiilor centralizatoare si a raportarilor referitoare la activitatile desfasurate.
Asigurarea consumabilelor si resurselor logistice necesare activitatii curente a societatii si a proiectelor in derulare
Intocmirea zilnica a registrului de casa, verificarea justificarii avansurilor spre decontare
Transmiterea documentelor de plata spre aprobare

Descrierea companiei

Prin specificul de activitate LERON se integreaza conceptului DMC (Destination Management Company). LERON devine astfel un mijloc prin care clientii nostri isi ating scopurile organizationale, printr-o oferta de solutii personalizate, unice, pentru nevoile lor privind planificarea si organizarea de evenimente, proiecte de team building si programe incentive.
Oferim solutii integrate, complete, pornind de la criterii de proiectare/planificare si agenda activitatilor de realizat, pana la implicarea operationala si supravegherea derularii programului sau proiectului, inclusiv evaluarea post eveniment si bilantul.

Expirat
Assistent Manager  -  Leron Turism