Publicat 23 Iun 2008 | Reactualizat 22 Iul 2008 | Expiră 24 Iul 2008

ASSISTENT MANAGER

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

-Capacitate de organizare si rezistenta la stres
- Foarte bune abilitati comunicare, cunostinte corespondenta comerciala
- Limba engleza scris si vorbit, nivel superior de cunoastere
- Responsabila, dinamica, energica, motivata
- Punctualitate si capacitate de a prioritiza activitatile
-Capacitate de a desfasura mai multe lucruri/sarcini in acelasi timp-atentie distributiva, atentie la detalii
-Competenta profesionala deosebita.
-Sanatate foarte buna, rapiditate in actiune, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta, onestitate si bun simt
-Tinuta si prezenta ageabila , conduita specifica mediului de afaceri
- Foarte bune cunostinte Word, Excel, Internet.

Descrierea jobului

Receptionare, clasare/trimitere si predare comenzi.
Mediu de lucru: echipa tanara si motivata, beneficii salariale pe masura competentelor fiecarei persoane.

Descrierea companiei

Centrul de Traduceri Ideal furnizeaza servicii lingvistice profesionale si supralegalizari/apostilari pentru companii si corporatii din Romania, dar si pentru persoane fizice. Obiectivul nostru este sa ne adaptam permanent la nevoile specifice ale clientului, si de aceea punem un accent deosebit pe imbunatatirea performantelor. Chiar daca ai multa experienta sau esti doar la inceputul carierei, stim sigur ca iti va placea mediul de la noi si ca te vei simti bine.

Expirat
ASSISTENT MANAGER  -  CENTRUL DE TRADUCERI IDEAL