Candidatul Ideal
PROFILUL CANDIDATULUI
- Studii superioare avansate (preferabil în domenii precum economie, administrarea afacerii, inginerie);
- Experiență anterioară de 1-3 ani într-un rol administrativ/ coordonare/ suport operational;
- Câteva dintre calitățile dumneavostră ar putea fi considerate buna organizare și orientarea spre detalii, de asemenea capacitatea de a gestiona eficient termenele limită și capacitatea de a urmări cu perseverență finalizarea responsabilităților asumate;
- Sunteți foarte atent(ă) la detalii, dar nu pierdeți imaginea de ansamblu;
- Manifestați inițiativă și deschidere spre învățare, implicându-vă active în procese și contribuind la evoluția echipei;
- Stăpâniți competențe solide a programului Microsoft Excel (liste, formule de bază, tabele pivot – un plus), Word, Outlook;
- Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj.
Descrierea jobului
RESPONSABILITĂȚI
- Centralizarea, corelarea și actualizarea datelor săptămânale de la Directorii Comercial, Logistic și Achiziții;
- Urmărirea task-urile și livrabilelor fiecărui departament în raport cu planul general;
- Pregătirea rapoartelor de progres, status meetinguri și prezentări pentru management;
- Urmăriera și organizarea documentației esențiale: comenzi, forecasturi, livrari;
- Gestionarea unei agende dinamice: ședințe interne, vizite, discuții comerciale;
- Susținerea dezvoltării sistemului de raportare și planificarea internă;
- Reprezentarea unei punți de legătură între echipe și Supply Chain Manager – un rol de încredere și vizibilitate.
- Salariu competitiv + bonusuri de performanță;
- Abonament servicii medicale private în cadrul rețelei Regina Maria;
- Exponerea direct la zona de decizie și strategie a companiei- rol important cu vizibilitate ridicată și impact real în procesele operaționale;
- Mediu de lucru profesionist și colaborativ– apreciem autenticitatea, implicarea și orientarea către soluții;
- Perspectivă clară de dezvoltare profesională- acest rol poate reprezenta un pas spre poziții precum Project Manager, Planificator, Buyer sau Business Analyst;
- Acces la programe de formare, sesiuni de feedback structurat și activități de team building menite să susțină evoluția personal și profesională.
Descrierea companiei
Suntem o companie de referință în domeniul producției de cabluri electrice, cu o prezență consolidată pe piață definită prin seriozitate, inovație tehnologică și orientare constantă către excelență operațională. În contextul dezvoltării continue a activității noastre avem un rol pentru tine în inima operațiunilor noastre: căutăm un Asistent pentru Supply Chain Managerul care coordonează departamentele-cheie: Comercial, Logistică și Achiziții. Vei lucra cot la cot cu oameni experimentați, într-un business în continuă expansiune.
Dacă sunteți o persoană dinamică, orientată spre rezultate, vă rugăm atașați o scrisoare de intenție și trimiteți la adresa de e-mail: sandra.andrei@nrg-cables.com.
📍 Locație: Acățai, Jud Mureș
🕘 Program: Luni–Vineri, 8:00–18:00
💼 Tip job: Full-time | Mediu: On-site
Dacă sunteți o persoană dinamică, orientată spre rezultate, vă rugăm atașați o scrisoare de intenție și trimiteți la adresa de e-mail: sandra.andrei@nrg-cables.com.
📍 Locație: Acățai, Jud Mureș
🕘 Program: Luni–Vineri, 8:00–18:00
💼 Tip job: Full-time | Mediu: On-site