Candidatul Ideal
Ca sa devii in scurt timp un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de:
- Dorinta de a lucra intr-un mediu dinamic si abilitatea de adaptare;
- Experienta anterioara in managementul echipei (preferabil din Retail) 😊
- Studii superioare in curs sau finalizate;
- Cunostinte medii de operare calculator si sisteme;
- Cunostinte de procese operationale (pontaj, gestiune, documente fiscale).
- Simtul umorului la nivel avansat! :)
Descrierea jobului
Responsabilitatile tale vor fi:
- Organizarea si coordonarea echipei;
- Ofera suport echipei in asistenta clientilor, asigurand standarde inalte de servicii pentru client;
- Monitorizarea indicatorilor de performanta si obiectivele locatiei;
- Dezvoltarea si implementarea strategiei de crestere a rezultatelor;
- Managementul stocurilor;
- Coordonarea si supravegherea tuturor proceselor operationale din locatie;
- Mentinerea imaginii locatiei conform politicii companiei;
- Abordarea clientilor si oferirea unei experiente de inalta calitate.
- Salariu fix atractiv, bonus din atingerea obiectivelor lunare si trimestriale;
- Tichete de masa;
- Pachet de servicii medicale in reteaua privata de sanatate Regina Maria sau clinicile ei partenere;
- Prima pentru fiecare coleg/prieten recomandat cu succes;
- Beneficiu de senioritate (fidelitate) prin oferirea de zile suplimentare de concediu de odihna;
- Acces la platformele Bookster si produsele distribuite de catre companie.
Descrierea companiei
IQOS Retail este una dintre divizile Interbrands Orbico, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor de produse FMCG si Beauty din Europa, cu o prezenta activa in 24 de tari. In calitate de distribuitor, reprezentam peste 200 de marci globale de calitate superioara din diverse categorii: tutun, produse de ingrijire ale casei, ingrijire personala, produse alimentare, electronice. Interbrands Orbico are o echipa unita si puternica de profesionisti, numarand peste 2200 de angajati ce activeaza in peste 100 de filiale in intreaga tara.