de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

Publicat 14 Ian 2016 | Expiră 15 Feb 2016

ASSISTANT MANAGER

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Nivel de studii: medii sau superioare;
- Experienta pe un post similar: minim 2 ani ;
- Cunostinte de operare PC - nivel foarte bun pentru Windows, MS Office, Internet Explorer, Outlook Express;
- Limba engleza - nivel avansat;

- Limba araba – nivel mediu - constituie un avantaj;
- Abilitati de organizare, planificare, analiza;
- Capacitate de prioritizare;
- Abilitati de comunicare (verbala si scrisa);
- Capacitate de a respecta termene limita;
- Prezenta agreabila, atentie catre detalii;
- Responsabilitate, punctualitate, corectitudine si seriozitate.

Descrierea jobului

Obiectiv :
Asigurarea unui flux informational eficient intre manager si celelalte departamente si intre manager si exterior.

Sarcini si responsabilitati:
- Planifica, organizeaza si tine evidenta agendei managerului si a biroului;
- Sustine activitatea zilnica a receptiei si asigura suportul administrativ necesar;
- Desfasoara activitatea de protocol;
- Rezolva diverse probleme aparute la client si preia comenzile telefonice ale acestora;;
- Actualizeaza baza de date cu fise de client si datele de identificare ale clientilor;
- Gestioneaza corespondenta electronica privind cereri de oferta sau diverse informatii privind produsele distribuite de societatea noastra;
- Intocmeste diverse rapoarte, zilnice,saptamanale, lunare, trimestriale;
- Actualizeaza ofertele de pret;
- Mentine relatia profesionala cu firma de HR partenera;
- Pregateste rapoartele si documente necesare managerului bazandu-se pe cercetare si informatii primite de la celelalte departamente;
- Coordoneaza activitatea de receptie.

Beneficii:
- Oportunitati de dezvoltare profesionala intr-o companie de succes pe piata romaneasca;
- O echipa tanara, dinamica si entuziasta.

Descrierea companiei

Queen Monaco inseamna peste 17 ani de experienta (FMCG, distributie si consultanta) pusi in sprijinul partenerilor sai cu ajutorul echipei proprii!

Calitatea serviciilor este un atribut al celor care privesc in viitor, care construiesc parteneriate, iar investitia in calitate este, dincolo de cea financiara, o investitie umana, o schimbare de mentalitate, o continua educatie spre mai bine, spre performanta si competitivitate!

www.queenmonaco.ro / www.sunfood.ro 

Expirat
ASSISTANT MANAGER  -  SC QUEEN MONACO SERVICES SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close