Publicat 17 Iul 2019 | Reactualizat 14 Aug 2019 | Expiră 17 Aug 2019

Assistant manager

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

  • Absolvent studii medii - Liceu
  • Experienta de min. 2 ani
  • Conditie obligatorie cunoasterea Limbii Engleze, fluent, atat scris cat si vorbit
  • Cunoasterea Limbii Germane constituie avantaj
  • Excelente abilitati in Ms Office, MS Project, MS Acces
  • Flexibil, orientat inspre munca in echipa, rezistent, disponibilitate pentru efectuarea de ore suplimentare.
  • Abilitatea de a lucra independent, cu minima supervizare

Descrierea jobului

Domeniul atribuţiilor/ descrierea activităţii:

  • Administreaza corespondenta
  • Administreaza personalul in cadrul Punctului de lucru
  • Executa sarcini administrative
  • Asigura legatura cu autoritatile de stat
  • Respecta prevederile IMS
  • Mentine standardele de calitate
  • Cunoaste si respecta documentatia, politica si procedurile sistemului de managementul de mediu
  • Cunoaste aspectele de mediu semnificative si cerintele de mediu din cadrul firmei
  • Cunoaste si respecta prevederile standardelor, normelor si legislatiei de mediu aferente sectorului lui de activitate
Detalierea atribuţiilor:
  • Tine evidenta, distribuie si inregistreaza corespondenta
  • Tine evidenta si inregistreaza timpul lucrat, detaliat pe proiecte, pentru personalul punctului de lucru
  • Intretine baza de date evidenta personal
  • Furnizeaza date catre Headquarter
  • Solutioneaza probleme administrative in cadrul organizatiei, in limitele competentei, mentinand relatia cu subcontractorii de servicii de curatenie, deseuri, securitate, etc.
  • Administreaza Baukasse
  • Asigura suport partenerilor straini si expati: transmite date catre Departamentul HSE, suport cazare, transfer aeroport, cazare, etc.
  • Mentine relatii cu furnizorii de servicii de traducere, papetarie, produse de protocol, curierat, inchiriat masini personal expat
  • Traduce texte scrise scurte din Lb. Romana in Lb. Engleza si Lb. Engleza in Lb. Romana, asigurand transpunerea corecta a textelor si terminologiei
  • Preia, inregistreaza si distribuie corespondenta compartimentelor implicate, asigura transmiterea documentelor externe si interne prin posta, fax, e-mail, arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor sau a celorlalti angajati
  • Acorda consiliere pe probleme de traducere/interpretare a textelor scrise
  • Asigura suport administrativ tuturor departamentelor companiei
  • Document controller, inregistreaza facturi si asigura suport pentru magazie – introduce date in Rosistem
  • Intocmeste rapoarte de activitate catre management

Descrierea companiei

Kraftanlagen Romania S.R.L. – Specialistul Dumneavoastră pentru construcţia de conducte şi instalaţii pentru industria chimică şi petrochimică

Expirat
Assistant manager  -  KRAFTANLAGEN ROMANIA SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close