Assistant Manager/ Regiunea Bucuresti

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Studii
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Studii si Experienta:

• Studii superioare finalizate reprezinta un avantaj;
• Cunostinte informatice: pachet MS Office;
• Cunostinte economice generale;
• Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj.

Profilul candidatului:

• Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
• Orientare catre client;
• Spirit de echipa;
• Responsabilitate si angajament;

Descrierea jobului

Misiune:

• Asigura suportul administrativ si serviciile de secretariat in interiorul entitatii din care face parte.

Principalele responsabilitati:

• Realizeaza evidenta pentru corespondenta documentelor primite / trimise in interiorul entitatii si asigura repartizarea acesteia;
• Primeste si transmite apelurile telefonice; de asemenea vizitatorii, clientii in cadrul entitatii;
• Redacteaza documentele (corespondenta, prezentari, s.a.);
• Asigura organizarea eficienta a activitatii de secretariat: gestioneaza problemele de pe ordinea de zi, rezervarea salilor de reuniune, etc;
• Planifica si administreaza necesarul de materiale consumabile pentru birou / rechizite, asigurand distribuirea catre personalul entitatii;
• Acorda asistenta la munca de birotica pentru personalul entitatii;

Descrierea companiei

BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume. Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am construit brandul sunt:

Jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem; Inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor; Adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate; Profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

Pe scurt:

4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa. 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

Ai un loc in echipa noastra daca:

Demonstrezi spirit antreprenorial, iti plac provocarile si esti un jucator de echipa; Iti doresti să iti dezvolti continuu competentele si abilitatile, iti place sa inveti din experientele avute, cautand progresul; Iti sustii colegii in propria dezvoltare, fiind disponibil si aratând respect fata de ei.

Publicat 26 ian. 2022 Reactualizat 23 feb. 2022 Expiră 25 feb. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.