Assistant Manager / HR

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Cerinte:
  • Minim 1 an experiența pe partea de recrutare personal/HR,
  • nivel avansat operare PC ( WORD, EXCEL),
  • Ai o atitudine pozitiva si abilitatea de a lucra independent ca si in echipa,
  • Abilitați de adaptare rapide la cerințe,
  • Orientare către rezultate,
  • Inițiativa proprie,
  • Capacitate de observație și analiza comportamentala,
  • Abilitați de comunicare, prezentare și relaționare cu oamenii,
  • Capacitate de gestionare eficienta a timpului și a priorităților,
  • Italiană avansat.

Descrierea jobului

Condiții:
  • Program de luni – Vineri,
  • Se lucrează Birou si remote.
Responsabilități:
  • Prospectarea pieței si contactarea a noi candidați,
  • Consultanta actualilor candidați,
  • Recrutarea pentru poziții in diferite domenii cum ar fi: construcții, Telecomunicatii,
  • Creare anunțuri de recrutare, postare, selectare CV-uri, participare interviuri online sau video, transmitere feedback-uri,
  • Diversificarea surselor de recrutare,
  • Menținerea legăturii cu candidații si angajatii,
  • Administrarea si asigurarea actualizării bazei de date cu candidați în CRM.

Descrierea companiei

Comnpanie cu peste 5 ani de experienta in domeniul de telecomunicatii lucrand pe proiecte din Italia, Franta, Irlanda, Germania, Portugalia etc.
Publicat 5 nov. 2021 Expiră 5 dec. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.