Publicat 12 Sep 2017 | Reactualizat 21 Sep 2017 | Expiră 12 Oct 2017

Asociat Operatiuni - Junior

8 posturi

Candidatul ideal

Cerinte:
· Studii medii finalizate,
· Cunoștințe despre industria de gaming / pariuri sportive, casino și celelalte produse ale companiei BetArena - constituie un avantaj,
· Abilitatea de a comunica eficient cu clienții companiei cu scopul de a rezolva orice problemă întâmpinată de aceștia în timpul sesiunii de joc,
· Disponibilitatea de a lucra în schimburi, inclusiv ture de noapte, weekend-uri, sărbători legale,
· Cunoștințe solide de limba română vorbit și scris,
· Cunoștințe de limba engleză - nivel intermediar,
· Cunoştinţe MS Office,
· Spirit de echipă, punctualitate,
· Orientare către client, empatie și înțelegere,
· Atitudine pozitivă și rezistență la stres.

Descrierea jobului

Ce oferim:
· Pachet salarial motivant,
· Training de specialitate,
· Tichete de masa,
· Sporuri de noapte,
· Sporuri de weekend,
· Bonusuri de performanță,
· Oportunități de dezvoltare profesională și de promovare în cadrul companiei.

Descrierea jobului:
· Asigurarea unei relaționări adecvate cu clienții companiei prin toate canalele de comunicare puse la dispoziție (e-mail, chat, sms, telefon, social media etc),
· Oferirea unor răspunsuri profesioniste, corecte sau a tuturor celorlalte informații de care clienții au nevoie pentru a rezolva situatiile cu care aceștia se intalnesc în cursul sesiunii de joc, pe platforma companiei,
· Aptitudini specifice unui agent de suport: spontaneitate în răspunsuri, capacitatea de a gestiona optim orice situație, o atitudine persuasivă dar și empatică în relaționarea cu clientul.

Responsabilitați:
· Îndeplinirea procesului de verificare a identității clientului (KYC - Know your customer) prin care se face verificarea clienților înregistrați pe platforma companiei,
· Preluarea apelurilor primite de la clienți și rezolvarea promptă a tuturor solicitarilor,
· Oferă clientului informații corecte, complete, concise și relevante,
· Raspunde e-mail-urilor primite de la client într-un timp cât mai scurt și prin raspunsuri clare si specifice,
· Ascultă clientul în mod activ, își păstrează calmul și profesionalismul pe tot parcursul conversației cu acesta,
· Arată empatie față de situația descrisă de client.

Descrierea companiei

BetArena este o companie românească de referință din domeniul pariurilor sportive care datează din anul 2010 iar până în momentul de față are deschise mai bine de 200 agenții în toată țara. Brandul BetArena se diferențiază de celelalte companii prin conceptul unic pe care îl oferă clienților, nu neaparat ca și produse ci ca și centru de divertisment (agențiile oferind o experiență aparte clienților pasionați de pariuri).

Divizia Online BetArena este un proiect ambițios pe care Compania vrea să-l lanseze anul acesta, cu scopul de a deveni unul dintre liderii de piață în industria românească de gambling.

Asociat Operatiuni - Junior  -  PRIM BETTING SYSTEM SRL