Publicat 12 Mar 2020 | Reactualizat 11 Apr 2020 | Expiră 12 Apr 2020

Asistent vânzări/Back Office

1 post
Expirat

	Studii superioare absolvite (cele tehnice reprezinta avantaj);
	Experienta pe un post de suport administrativ de minimum 1 ani;
	Foarte bune abilitati de organizare;
	Bune abilitati de comunicare;
	Buna capacitate de analiza si sinteza;
	Capacitate foarte buna de atentie la detalii;
	Bune cunostinte operare PC (Microsoft Office);
	Cunostinte de limba engleza la nivel mediu.
 Responsabilitati:

	Redactarea contractelor comerciale pentru clientii departamentului Smart City;
	Ofera suport in comandarea produselor necesare pentru proiectele de management al parcarilor, catre departamentul de achizitii;
	Emiterea facturilor proforma catre clienti;
	Urmareste incasarile clientilor;
	Tine legatura cu departamentul operational pentru a se asigura ca marfa ajunge la client;
	Gestioneaza documentele firmei in interactiunea cu depozitul (avize, facturi);
	Gestionarea si arhivarea intr-un mod organizat a documentatiilor tehnice si a contractelor comerciale;
	Solicita si transmite documentatii tehnice, sesizari si informatii pentru a facilita colaborarea dintre departamentul de vanzari si cel tehnic;
	Ofera suport in procesul de vanzare catre Inginerii de vanzari si Managerului National;
	Ofera informatii generale referitor la produse precum si informatii asupra caracteristicilor tehnice ale acestora, clientilor/potentialilor clienti care contacteaza firma, prin telefon sau e-mail;
	Ofera suport in intocmirea dosarelor administrative pentru procesul de vanzare prin licitatiile publice;
	Urmarirea licitatiilor publice si informarea echipei in timp util privind documentele solicitate si actualizarile intervenite pe parcursul procesului de licitare.
 KADRA oferă, prin intermediul partenerilor săi naționali și internaționali și a echipei de specialiști, soluții integrate inovator, într-o lume aflată în continuă dezvoltare. Provocarea noastră este aceea de a oferi beneficiarilor soluții tehnice de construcție și management al căilor de acces. Cu orientare clară spre rezultate optime, KADRA înseamnă soluții integrate pentru sporirea confortului și a sentimentului de siguranță.Soluțiile KADRA se clasifică în trei linii de business:

	trape de fum, luminatoare,
	policarbonat acces automat – uși, porți, ferestre
	sisteme de management al parcărilor
Expirat
Asistent vânzări/Back Office  -  KADRA TECH S.R.L.

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close