Candidatul Ideal
Sunteti la start de cariera si va cautati jobul ideal? Se pare ca sansa va surade!
Cum ar fi, ca nou intrat intr-o multinationala, sa fiti cunoscut de catre toti angajatii si sa interlelationati -prin natura muncii- cu ei?
Chiar daca experienta nu este punctul dumneavoastra forte suntem convinsi ca va doriti un job cu standarde inalte, intr-un mediu business, sub indrumarea unor profesionisti.
Va invitam sa aplicati pentru pozitia de ”Asistent resurse umane” disponibila intr-o binecunoscuta companie multinationala unde veti avea sansa sa va dezvoltati profesional.
Sunteti in primii ani de experienta in munca sau chiar in anii de masterat si aveti disponibilitate full time?
Sunteti persoana pe care o cautam, este momentul propice sa aplicati cu incredere.
Dorim o persoana motivata, la inceput dе cariera, amabila, care sa aiba abilitati dе comunicare, o minima experienta in domeniu (un an ar fi ideal), cunostinte de legislatia muncii si sa fie capabila sa lucreze pe computer (programele Office, in mod special Exel).
Cu siguranta implicarea, seriozitatea, stabilitatea, confidentialitatea si loialitatea sunt caracteristici obligatorii pentru candidatii acestui post.
Cum ar fi, ca nou intrat intr-o multinationala, sa fiti cunoscut de catre toti angajatii si sa interlelationati -prin natura muncii- cu ei?
Chiar daca experienta nu este punctul dumneavoastra forte suntem convinsi ca va doriti un job cu standarde inalte, intr-un mediu business, sub indrumarea unor profesionisti.
Va invitam sa aplicati pentru pozitia de ”Asistent resurse umane” disponibila intr-o binecunoscuta companie multinationala unde veti avea sansa sa va dezvoltati profesional.
Sunteti in primii ani de experienta in munca sau chiar in anii de masterat si aveti disponibilitate full time?
Sunteti persoana pe care o cautam, este momentul propice sa aplicati cu incredere.
Dorim o persoana motivata, la inceput dе cariera, amabila, care sa aiba abilitati dе comunicare, o minima experienta in domeniu (un an ar fi ideal), cunostinte de legislatia muncii si sa fie capabila sa lucreze pe computer (programele Office, in mod special Exel).
Cu siguranta implicarea, seriozitatea, stabilitatea, confidentialitatea si loialitatea sunt caracteristici obligatorii pentru candidatii acestui post.
Descrierea jobului
Este important sa stiti ca veți juca un rol important în coordonarea activităților administrative ale organizației, cu accent pe gestionarea tuturor documentelor legate de angajare.
Printre atributiile postului sunt cele legate de generarea, gestionarea și verificarea documentelor pentru angajați, colectarea și arhivarea tuturor înregistrărilor obligatorii pentru personal, efectuarea de verificari si actualizari periodice ale dosarelor de angajare, efectuarea diverselor proceduri din departament, administrarea salariilor și a prezenței etc.
Un aspect foarte important al activitatii dumneavoastra va fi cel legat de relatia cu angajatii si comunicarea cu ei, veti fi primul punct de contact pentru angajați dar și pentru părțile interesate externe raspunzand la întrebări și solicitări, veti comunica în mod proactiv cu angajații, veti participa la procesele de integrare a angajaților pentru a le asigura o experiență plăcută, veti gestiona organizarea unor traininguri și ateliere etc.
Pozitia oferita este perfecta pentru startul sau consolidarea unei cariere in resurse umane, este o activitate de birou iar locatia este foarte accesibila, intr-o zona business a Bucurestiului, la cateva minute de metrou.
Jobul este pentru sediul unei companii multinationale, unul din liderii nationali si mondiali in domeniul lor de activitate.
Se ofera un pachet salarial atractiv, un program foarte convenabil cat si posibilitatea de a promova in cadrul companiei.
Printre atributiile postului sunt cele legate de generarea, gestionarea și verificarea documentelor pentru angajați, colectarea și arhivarea tuturor înregistrărilor obligatorii pentru personal, efectuarea de verificari si actualizari periodice ale dosarelor de angajare, efectuarea diverselor proceduri din departament, administrarea salariilor și a prezenței etc.
Un aspect foarte important al activitatii dumneavoastra va fi cel legat de relatia cu angajatii si comunicarea cu ei, veti fi primul punct de contact pentru angajați dar și pentru părțile interesate externe raspunzand la întrebări și solicitări, veti comunica în mod proactiv cu angajații, veti participa la procesele de integrare a angajaților pentru a le asigura o experiență plăcută, veti gestiona organizarea unor traininguri și ateliere etc.
Pozitia oferita este perfecta pentru startul sau consolidarea unei cariere in resurse umane, este o activitate de birou iar locatia este foarte accesibila, intr-o zona business a Bucurestiului, la cateva minute de metrou.
Jobul este pentru sediul unei companii multinationale, unul din liderii nationali si mondiali in domeniul lor de activitate.
Se ofera un pachet salarial atractiv, un program foarte convenabil cat si posibilitatea de a promova in cadrul companiei.
Descrierea companiei
Compania noastra –una dintre cele mai vechi pe piata romaneasca de profil- desfasoara activitatea de recrutare si selectie de personal de 32 de ani. Solicitarile clientilor nostri de a le pune la dispozitie personal cu calitati si abilitati specifice pentru activitati de munca (in mod special posturi office), ne-au ghidat spre dezvoltarea unui departament specific de resurse umane – Sequoia Personnel Management- care se ocupa de peste 23 ani cu recrutarea, selectia si gestionarea activitatii de personal pentru companiile ce externalizeaza serviciile anumitor posturi din organigrama. Companii de anvergura mondiala cat si clienti mai mici au apelat la serviciile noastre si au primit in schimb servicii de o calitate ireprosabila. Recunoasterea calitatii serviciilor noastre si a personalului selectat de noi poate fi exprimata statistic: peste 80% din personalul angajat pe posturi entry-level a promovat pe posturi superioare in cadrul companiilor unde lucrau. De-a lungul timpului ne-am bucurat sa fim deschizatori de drum in cariera pentru numeroase persoane, acordandu-le oportunitatea de a-si gasi un post pe masura asteptarilor lor. Printre aceste persoane speram sa te numeri si tu. SUCCES!
CONFIDETIALITATEA DATELOR PERSONALE
In baza art. 13 din REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI/ 27 aprilie 2016, va informam ca prin depunerea CV-ului dumneavoastra vom colecta si prelucra datele dvs. cu caracter personal (nume, adresa de email, numar de telefon, alte aspecte mentionate de dvs in CV), in temeiul Art. 6 alin. (1) lit. (a) din Regulament.
Datele dumneavoastra cu caracter personal vor fi folosite doar de compania noastra si de compania pentru care ati aplicat, numai in scopul selectiei personalului pentru incheierea unui contract de munca. Aceste date nu vor fi instrainate nici unei alte parti pentru scopuri publicitare sau de orice alta natura.
CV-ul si datele dumneavoastra vor fi stocate pe o perioada de cel mult 5 ani, timp in care va putem oferi joburi aflate in sfera dvs. de interes. Va informam ca aveti dreptul de a ne solicita accesul la aceste date, rectificarea sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării, dreptul de a va retrage consimțământul în orice moment, precum si dreptul de a face plangere la autoritatea de supraveghere, daca considerati ca drepturile dvs nu au fost respectate.
Pentru orice detalii suplimentare referitoare la prelucrarea datelor personale ne puteti contacta la joburi@incepmunca.ro
CONFIDETIALITATEA DATELOR PERSONALE
In baza art. 13 din REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI/ 27 aprilie 2016, va informam ca prin depunerea CV-ului dumneavoastra vom colecta si prelucra datele dvs. cu caracter personal (nume, adresa de email, numar de telefon, alte aspecte mentionate de dvs in CV), in temeiul Art. 6 alin. (1) lit. (a) din Regulament.
Datele dumneavoastra cu caracter personal vor fi folosite doar de compania noastra si de compania pentru care ati aplicat, numai in scopul selectiei personalului pentru incheierea unui contract de munca. Aceste date nu vor fi instrainate nici unei alte parti pentru scopuri publicitare sau de orice alta natura.
CV-ul si datele dumneavoastra vor fi stocate pe o perioada de cel mult 5 ani, timp in care va putem oferi joburi aflate in sfera dvs. de interes. Va informam ca aveti dreptul de a ne solicita accesul la aceste date, rectificarea sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării, dreptul de a va retrage consimțământul în orice moment, precum si dreptul de a face plangere la autoritatea de supraveghere, daca considerati ca drepturile dvs nu au fost respectate.
Pentru orice detalii suplimentare referitoare la prelucrarea datelor personale ne puteti contacta la joburi@incepmunca.ro
Joburi similare
- 14 Nov. 2025
Consultant resurse umane Limba Italiana in Cluj Napoca
Global Job Finders SRL
Cluj-Napoca, Turda, Campia Turzii și alte 2 orașe


