Publicat 20 Oct 2008 | Reactualizat 17 Nov 2008 | Expiră 20 Nov 2008

Asistent manager

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

1. atitudine proactivă
2. integritate şi responsabilitate personală
3. abilitatea de a prioritiza obiective şi termene-limită strânse
4. minte organizată, abordare metodică şi ordonată a muncii
5. respect faţă de timpul altora (punctualitate) şi spirit de echipă
6. disponibilitate permanentă de a învăţa, inclusiv din propriile greşeli
7. excelente abilităţi de comunicare (scrisă şi orală) şi relaţionare interpersonală
8. cunoştinţe solide de lucru cu Microsoft Windows şi Word (experienţa anterioară cu orice sistem CRM şi aplicaţii de manipulare foto constituie avantaje)
9. facilitate în utilizarea de imprimante, scanere, aparate foto digitale etc.
10. cunoaşterea limbii engleze vorbite şi scrise la nivel avansat (cunoaşterea unei alte limbi străine constituie un avantaj)
11. abilitatea de a comunica în scris, păstrând un stil adecvat mediului de afaceri
12. domiciliu stabil în Ploieşti

Descrierea jobului

RESPONSABILITATI:
1. actualizează conţinutul de pe site-ul companiei, introducând noi oferte şi actualizându-le pe cele existente
2. gestionează fluxul documentelor electronice şi fizice la nivelul companiei (contracte, informaţii clienţi, corespondenţă etc.)
3. preia o parte semnificativă din comunicaţiile telefonice ale companiei
4. păstrează o imagine de ansamblu asupra programărilor făcute la nivel de companie şi semnalează eventuale suprapuneri nedorite
5. preia faxuri, corespondenţă electronică şi poştală şi o redirecţionează în interiorul companiei
6. concepe e-mail-uri de prezentare şi oferte speciale către clienţi-cheie în limbile română şi engleză
7. oferă servicii de interpretare în contactele directe cu clienţi-cheie, nevorbitori de română
8. păstrează contactul şi reprezintă compania în relaţiile cu diverşi colaboratori şi furnizori, precum şi cu o parte din clientelă

OFERTĂ:
1. angajament stabil pe termen lung
2. salariu motivant, bonusuri lunare în funcţie de performanţa personală
3. atmosferă de muncă detensionată şi comunicare directă cu managementul
4. posibilităţi de diversificare a sarcinilor şi oportunităţi de promovare
5. mediu de lucru confortabil, echipamente şi metode de afaceri de ultimă oră
6. oportunităţi de dezvoltare profesională în domeniul cu cea mai spectaculoasă creştere şi rată a investiţiilor din România

Descrierea companiei

Equinox este una dintre cele mai profesioniste echipe imobiliare din Ploieşti, care prestează servicii din ce în ce mai extinse şi diversificate.
Standardele foarte înalte de calitate pe care noi înşine ni le-am impus nu pot fi susţinute decât prin calitatea umană deosebită a membrilor echipei, prin perfecţionarea continuă a abilităţilor şi a pregătirii profesionale a acestora.
Pentru că suntem conştienţi că cel mai preţios bun al companiei sunt chiar oamenii care lucrează pentru ea, noii membri al echipei vor beneficia de un mediu de lucru antrenant, de instruire permanentă, de un cadru care valorizează satisfacţia angajaţilor şi răsplăteşte performanţa.

Expirat
Asistent manager  -  EQUINOX Ploiesti