Candidatul Ideal
- Experiență anterioară într-un rol similar reprezintă un avantaj
- Excelente abilități de comunicare și organizare
- Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termene limită
- Cunoștințe solide de operare PC (Microsoft Office)
- Cunoașterea limbii engleze -nivel avansat
- Spirit de inițiativă și atenție la detalii.
Descrierea jobului
- Asistență director în gestionarea agendei și a corespondenței
- Organizarea întâlnirilor și a evenimentelor de afaceri
- Redactarea și pregătirea documentelor și rapoartelor necesare
- Coordonarea comunicării interne și externe a companiei
- Menținerea confidențialității informațiilor și a documentelor
- Gestionarea corespondenței (primire, sortare, distribuire).
- Primirea și direcționarea vizitatorilor.
- Menținerea curățeniei și a ordinii în birou.
- Suport pentru activitățile administrative generale.
Beneficii financiare: tichete de masa, bonusuri de performanta, decontare transport
Descrierea companiei
Grupul de firme Da Vinci activeaza in domenii precum Real Estate, energie regenerabila, publicitate ...