Candidatul Ideal
Suntem în căutarea unui asistent manager dedicat și proactiv pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal va avea abilități organizatorice, va fi capabil să efectueze multiple sarcini și va contribui la eficiența operațională a companiei.
Descrierea jobului
Responsabilități:
Asistență în gestionarea activităților zilnice ale biroului.
Asistenta in gestionarea activitatilor echipei de vanzari.
Programare și gestionare a întâlnirilor și a calendarului.
Redactarea și editarea documentelor și a corespondenței.
Comunicare eficientă cu clienții și angajații.
Pregătirea rapoartelor și a documentelor pentru prezentări și întâlniri.
Monitorizarea și gestionarea stocurilor de birou și a necesităților de aprovizionare.
Orice altă sarcină de asistență atribuită de managerul principal.
Cerințe:
Experiență anterioară într-un rol similar de asistent sau secretariat.
Abilități de comunicare în limba română și engleză (scris și vorbit).
Abilități bune de gestionare a timpului și a priorităților.
Abilități avansate de utilizare a computerului și a programelor Microsoft Office.
Atitudine proactivă și abilități excelente de rezolvare a problemelor.
Diplomă de licență într-un domeniu relevant reprezintă un avantaj.
Oferta noastră:
Oportunitate de creștere profesională în cadrul unei companii de succes.
Mediu de lucru colaborativ și dinamic.
Pachet salarial competitiv.
Asistență în gestionarea activităților zilnice ale biroului.
Asistenta in gestionarea activitatilor echipei de vanzari.
Programare și gestionare a întâlnirilor și a calendarului.
Redactarea și editarea documentelor și a corespondenței.
Comunicare eficientă cu clienții și angajații.
Pregătirea rapoartelor și a documentelor pentru prezentări și întâlniri.
Monitorizarea și gestionarea stocurilor de birou și a necesităților de aprovizionare.
Orice altă sarcină de asistență atribuită de managerul principal.
Cerințe:
Experiență anterioară într-un rol similar de asistent sau secretariat.
Abilități de comunicare în limba română și engleză (scris și vorbit).
Abilități bune de gestionare a timpului și a priorităților.
Abilități avansate de utilizare a computerului și a programelor Microsoft Office.
Atitudine proactivă și abilități excelente de rezolvare a problemelor.
Diplomă de licență într-un domeniu relevant reprezintă un avantaj.
Oferta noastră:
Oportunitate de creștere profesională în cadrul unei companii de succes.
Mediu de lucru colaborativ și dinamic.
Pachet salarial competitiv.
Descrierea companiei
Suntem o echipa care pune accent pe accent pe calitate, noutate si responsabilitate.
Misiunea noastra este de a oferi clientilor nostri produse si servicii competitive.
Ca angajator, ne straduim sa oferim un mediu de lucru bazat pe transparenta si comunicare care sa ofere membrilor echipei o experienta placuta la locul de munca.
Misiunea noastra este de a oferi clientilor nostri produse si servicii competitive.
Ca angajator, ne straduim sa oferim un mediu de lucru bazat pe transparenta si comunicare care sa ofere membrilor echipei o experienta placuta la locul de munca.
Joburi similare