Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Asistent Manager

Acs New Antreprenor Construct S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cautam o persoana implicata si bine organizata pentru rolul de Asistent Manager, care sa se alature echipei noastre!

Daca esti o persoana atenta la detalii, bine organizata, cu o comunicare clara si eficienta si iti doresti sa faci parte dintr-o echipa orientata spre rezultate, te invităm sa aplici!

Descrierea jobului

Cerinte:
Studii superioare finalizate (de preferat un domeniul economic sau administrativ);
Experienta de munca de minimum 2 ani;
Cunoștinte solide de operare PC (MS Office – Excel, Word);
Atentie la detalii si abilitati de organizare;
Capacitate de comunicare eficienta si spirit de echipa.Descrierea jobului
Responsabilitati:
  • Transmiterea interna a ordinelor de plata (OP-uri);
  • Verificarea si inregistrarea bonurilor fiscale;
  • Inregistrarea si urmarirea biletelor la ordin;
  • Gestionarea si arhivarea documentelor administrative si contabile;
  • Pregatirea documentatiei pentru comunicarea cu colaboratorii;
  • Participarea activa la procesele administrative si contabile ale companiei.
  • Preluarea si directionarea apelurilor telefonice
  • Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
  • Preia, inregistreaza, distribuie la compartimentele implicate corespondenta
  • Indosariaza si arhiveaza corespondenta primita din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
  • Redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice - asigura transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
  • Actualizeaza baza de date documente - asigura logistica de calatorie pentru conducerea firmei (rezervari hotel transport)
  • Elaboreaza si redacteaza documente si rapoarte cerute de management
  • Procura rechizite si consumabile de birou si alte materiale necesare functionarii biroului
  • Convoacă participantii la sedintele firmei
  • Participa la sedintele de lucru si redacteaza minuta intalnirilor
  • Participa la organizarea evenimentelor din cadrul firmei
Publicat 9 Mai 2025Reactualizat 9 Mai 2025Expiră 8 Iun. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.