Candidatul Ideal
Cautam o persoana implicata si bine organizata pentru rolul de Asistent Manager, care sa se alature echipei noastre!
Daca esti o persoana atenta la detalii, bine organizata, cu o comunicare clara si eficienta si iti doresti sa faci parte dintr-o echipa orientata spre rezultate, te invităm sa aplici!
Daca esti o persoana atenta la detalii, bine organizata, cu o comunicare clara si eficienta si iti doresti sa faci parte dintr-o echipa orientata spre rezultate, te invităm sa aplici!
Descrierea jobului
Cerinte:
Studii superioare finalizate (de preferat un domeniul economic sau administrativ);
Experienta de munca de minimum 2 ani;
Cunoștinte solide de operare PC (MS Office – Excel, Word);
Atentie la detalii si abilitati de organizare;
Capacitate de comunicare eficienta si spirit de echipa.Descrierea jobului
Responsabilitati:
Studii superioare finalizate (de preferat un domeniul economic sau administrativ);
Experienta de munca de minimum 2 ani;
Cunoștinte solide de operare PC (MS Office – Excel, Word);
Atentie la detalii si abilitati de organizare;
Capacitate de comunicare eficienta si spirit de echipa.Descrierea jobului
Responsabilitati:
- Transmiterea interna a ordinelor de plata (OP-uri);
- Verificarea si inregistrarea bonurilor fiscale;
- Inregistrarea si urmarirea biletelor la ordin;
- Gestionarea si arhivarea documentelor administrative si contabile;
- Pregatirea documentatiei pentru comunicarea cu colaboratorii;
- Participarea activa la procesele administrative si contabile ale companiei.
- Preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
- Preia, inregistreaza, distribuie la compartimentele implicate corespondenta
- Indosariaza si arhiveaza corespondenta primita din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- Redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice - asigura transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- Actualizeaza baza de date documente - asigura logistica de calatorie pentru conducerea firmei (rezervari hotel transport)
- Elaboreaza si redacteaza documente si rapoarte cerute de management
- Procura rechizite si consumabile de birou si alte materiale necesare functionarii biroului
- Convoacă participantii la sedintele firmei
- Participa la sedintele de lucru si redacteaza minuta intalnirilor
- Participa la organizarea evenimentelor din cadrul firmei
Joburi similare