Asistent Manager

SMART CREDIT MANAGEMENT SRL 2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Tu, viitorul nostru coleg, trebuie:

- Să ai o experiență relevantă pe un job similar sau în domeniile: procesare date, back office, administrare.

- Să cunoști bine pachetul Microsoft Office (în special Outlook, Excel și Word), acest aspect fiind o necesitate;

- Să te poți descurca rapid în diverse situații și să poți identifică soluții și răspunsuri la probleme diverse;

- Să fii o persoană muncitoare și serioasă, dornică de a învâța lucruri noi și de a te dezvolta;

- Să fii o persoană foarte organizată și orientată către rezultate, dornică să progreseze;

- Să ai capacitatea de a învăța rapid și să posezi o bună logică și înțelegere a lucrurilor;

- Să ai o atitudine pozitivă în orice situație, să evidențiezi un caracter diplomat, o fire responsabilă;

- Să îți dorești să te implici în activitatea zilnică a Companiei, pentru a te dezvolta și a putea promova rapid.

Descrierea jobului

BENEFICII:

- Primești un salariu lunar extrem de motivant;

- Ai zile suplimentare de concediu cu ocazia:
• Sărbătorilor de Iarna (2 săptămâni)
• Zilei tale de naștere, zilei de naștere a soțului/soției, zilelor de naștere a copiilor
• Bonusurilor oferite de Companie sub formă de zile de concediu suplimentare;

- Acces la programul de dezvoltare personală și profesională GrowSMART, un program unic prin care deprinzi și iți dezvolți cunostințele cu privire la: educație financiară, investiții & tranzacționare, tehnici de vânzari & persuasiune;

- Ai posibilitatea de a avansa conform unui plan de carieră extrem de solid, bazat în întregime pe criterii de performanță şi experiență;

- Primești training permanent, adaptat nevoilor tale de dezvoltare profesională.



RESPONSABILITĂȚI:

- Rolul tău este foarte important, pentru că ai responsabilitatea asigurării bunului mers al întregului punct de lucru;

- Te ocupi, alături de Directorul de Sucursală, de toate aspectele organizatorice ale Sucursalei: necesar zilnic, relația cu furnizorii, administrare sediu, etc;

- Oferi suport întregii echipe, prin: redactarea de contracte, întocmirea de facturi, urmărirea contractelor și facturilor, redactarea de diverse documente pentru activitatea zilnică;

- Menții updatate bazele de date ale Sucursalei;

- Întocmești rapoarte de activitate și le înaintezi către managementul Companiei.

Descrierea companiei

DESPRE NOI:

• Suntem un grup de firme, specializat in brokerajul (intermedierea de credite) bancar, prezent pe piața financiar-bancară din România de 10 ani.
• Câștigul salarial lunar mediu în cadrul companiei, în anul anterior, a fost de peste 6.000 Lei.
• Media de vârstă în cadrul companiei este 29 de ani.
• 45% dintre angajatii companiei sunt avansati, în medie, dupa 1 an de activitate în cadrul firmei.
• Toți angajații noștri beneficiază, în perioada Sărbătorilor de Iarna, de 2 săptămâni de concediu, pentru a petrece acele zile alături de familie.
- Punem accent pe încredere, respect și credem cu tărie în dezvoltarea personală și promovarea internă.



GRUPUL SMART CREDIT ÎN CIFRE:

• 10 ani de prezență pe piață
• 9000 de dosare de credit finanțate
• 1500 de clienți șterși din Biroul de Credit
• 18 parteneri (instituții de credit, profesioniști din diverse arii de activitate)
• 150 milioane RON finanțări obținute pentru clienții noștri

Publicat 17 Aug. 2022 Reactualizat 14 Sept. 2022 Expiră 16 Sept. 2022
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.