Asistent Manager

SMART CREDIT MANAGEMENT SRL 2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Tu, viitorul nostru coleg, trebuie:

- Să ai o experiență relevantă pe un job similar sau în domeniile: procesare date, back office, administrare.

- Să cunoști bine pachetul Microsoft Office (în special Outlook, Excel și Word), acest aspect fiind o necesitate;

- Să te poți descurca rapid în diverse situații și să poți identifică soluții și răspunsuri la probleme diverse;

- Să fii o persoană muncitoare și serioasă, dornică de a învâța lucruri noi și de a te dezvolta;

- Să fii o persoană foarte organizată și orientată către rezultate, dornică să progreseze;

- Să ai capacitatea de a învăța rapid și să posezi o bună logică și înțelegere a lucrurilor;

- Să ai o atitudine pozitivă în orice situație, să evidențiezi un caracter diplomat, o fire responsabilă;

- Să îți dorești să te implici în activitatea zilnică a Companiei, pentru a te dezvolta și a putea promova rapid.

Descrierea jobului

BENEFICII:

- Primești un salariu lunar extrem de motivant;

- Ai zile suplimentare de concediu cu ocazia:
• Sărbătorilor de Iarna (2 săptămâni)
• Zilei tale de naștere, zilei de naștere a soțului/soției, zilelor de naștere a copiilor
• Bonusurilor oferite de Companie sub formă de zile de concediu suplimentare;

- Acces la programul de dezvoltare personală și profesională GrowSMART, un program unic prin care deprinzi și iți dezvolți cunostințele cu privire la: educație financiară, investiții & tranzacționare, tehnici de vânzari & persuasiune;

- Ai posibilitatea de a avansa conform unui plan de carieră extrem de solid, bazat în întregime pe criterii de performanță şi experiență;

- Primești training permanent, adaptat nevoilor tale de dezvoltare profesională.



RESPONSABILITĂȚI:

- Rolul tău este foarte important, pentru că ai responsabilitatea asigurării bunului mers al întregului punct de lucru;

- Te ocupi, alături de Directorul de Sucursală, de toate aspectele organizatorice ale Sucursalei: necesar zilnic, relația cu furnizorii, administrare sediu, etc;

- Oferi suport întregii echipe, prin: redactarea de contracte, întocmirea de facturi, urmărirea contractelor și facturilor, redactarea de diverse documente pentru activitatea zilnică;

- Menții updatate bazele de date ale Sucursalei;

- Întocmești rapoarte de activitate și le înaintezi către managementul Companiei.

Descrierea companiei

DESPRE NOI:

• Suntem un grup de firme, specializat in brokerajul (intermedierea de credite) bancar, prezent pe piața financiar-bancară din România de 10 ani.
• Câștigul salarial lunar mediu în cadrul companiei, în anul anterior, a fost de peste 6.000 Lei.
• Media de vârstă în cadrul companiei este 29 de ani.
• 45% dintre angajatii companiei sunt avansati, în medie, dupa 1 an de activitate în cadrul firmei.
• Toți angajații noștri beneficiază, în perioada Sărbătorilor de Iarna, de 2 săptămâni de concediu, pentru a petrece acele zile alături de familie.
- Punem accent pe încredere, respect și credem cu tărie în dezvoltarea personală și promovarea internă.



GRUPUL SMART CREDIT ÎN CIFRE:

• 10 ani de prezență pe piață
• 9000 de dosare de credit finanțate
• 1500 de clienți șterși din Biroul de Credit
• 18 parteneri (instituții de credit, profesioniști din diverse arii de activitate)
• 150 milioane RON finanțări obținute pentru clienții noștri

Publicat 17 Aug. 2022 Reactualizat 14 Sept. 2022 Expiră 16 Sept. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.