ASISTENT MANAGER

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Studii:
-Absolvent al unei forme de invatamant superioare;
Aptitudini:
- Inteligenta (gandire logica, memorie);
- Aptitudini de comunicare orală şi scrisă;
- Aptitudinea de a lucra cu documente;
- Planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor;
- Atentie la detalii si dorinta de a invata;
- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
- Bun organizator, automotivat si proactiv;
- Cunostinte de limbi straine : limba enlgeza nivel avansat ( scris, vorbit, citit);
- Cunostinte de operare pe calculator : Cunoştinţe bune de operare PC (procesare text – Word, calcul tabelar – Excel, programe de prezentare – PowerPoint).

Descrierea jobului

- Întocmeşte, primeşte, verifica, arhivează, distribuie documente interne si externe, in cadrul societatii si din afara;
- Relationeaza, negociaza, comunica cu furnizorii societatii in vederea achizitionarii serviciilor si bunurilor necesare unei functionari optime activitatii;
- Indosariaza si arhiveaza corespondenta primita din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
- Verificarea si inregistrarea facturilor primite;
- Actualizeaza baza de date documente;
- Raspunde de inregistrarile de contabilitate primara si de verificarea financiara a contractelor societatii;
- Elaboreaza si redacteaza documente si rapoarte cerute de management;
- Comanda rechizite si consumabile de birou si alte materiale necesare functionarii biroului;
- Menţine o relaţie de cooperare cu toţi colegii prin comunicarea şi rezolvarea calmă a oricărei nemulţumiri.

Descrierea companiei

TRANSPORT DE MARFURI

- Rutier
- Maritim
- Aerian

Rute internationale si interne
Publicat 23 mai 2022 Reactualizat 20 iun. 2022 Expiră 22 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.