Asistent Manager

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii Nespecificat
Permis conducere

Candidatul Ideal

Candidatul ideal:
- cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet;
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă
- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp
- capacitate de a respecta termene limită
- capacitatea de a comunica ușor și de a forma excelente relații cu colegii si colaboratorii externi;
- aspect fizic placut

Descrierea jobului

- îndeplinirea activităților zilnice de secretariat
- preluarea și direcționarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate
- asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice
- preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați
- redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail
- rezervări hotel parteneri externi, etc.
- elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
- mentinerea curateniei in incinta
- gestionarea deseurilor

Descrierea companiei

Suntem o companie romaneasca cu capital integral privat. Iti oferim servicii de inalta calitate, iar echipa noastra este pergatita special pentru montarea instalatiilor sanitare de lux, sistemelor de incalzire in prdoseala, a pompelor de caldura, instalatiilor electrice, instalatiilor termice, sistemelor de climatizare, centralelor termice si panourilor solare.
Publicat 21 oct. 2021 Expiră 20 nov. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos