Asistent manager

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Studii:
  • Studii superioare finalizate
Experienţa în muncă:
  • Cel putin un an de experienta relevanta, intr-o pozitie similara.
Cunostinte, aptitudini, abilitati:
  • Cunostinte avansate ( scris si vorbit) de limba engleza;
  • Cunostinte avansate a pachetului Microsoft Office;
  • Corectitudine, onestitate, initiativa, diplomatie si confidentialiate;
  • Orientare catre client, orientare catre rezultate, spirit de initiativa, abilitate de a lucra in echipa, abilitate de a lucra sub presiune, flexibilitate, rezolvarea problemelor in timp optim;
  • Persoana activa, foarte organizata si structurata, capabila sa coordoneze si sa gestioneze mai multe lucrari in acelasi timp;
  • Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare;
  • Abilitati bune de comunicare verbala si in scris;
  • Capacitatea de a mentine un climat de munca prietenos si respectuos cu colegii.

Descrierea jobului

Atributii / Responsabilitati principale:
  • Angajatul are obligatia respectarii Regulamentului de Ordine Interioara al Societatii, regulile si procedurile aplicabile postului ocupat, indiferent de modalitatea de comunicare a acestora catre angajat.
  • De asemenea, are obligatia, in acord cu responsabilitatile postului ocupat, sa-si insuseasca si sa respecte prevederile regulamentului privind protectia datelor cu caracter personal.
  • Organizeaza si pastreaza documente financiare si/sau tehnice complexe si/sau confidentiale si daca este necesar cauta informatiile suplimentare soliciate, verificand completitudinea si acuratetea acestora;
  • Ofera suport in vederea aprobarii diferitelor documente in software adecvat, in vederea completarii fluxului intern;
  • Efectueaza activitati de administrare a tuturor formalitatilor legate de relatiile contractuale cu diversi furnizori (contracte, facturi, plati, etc);
  • Efectueaza activitati de secretariat presupunand dactilografiere, indosariere, efectuarea pregatirilor necesare pentru intalniri si calatorii etc. pentru a facilita comunicarea si relatiile in cadrul si in afara diviziei;
  • Efectueaza pontajul lunar folosind software adecvat pentru departamentul din care face parte;
  • Ofera suport in organizarea sedintelor/evenimentelor/ agendei directorului de Commercial;
  • Indeplineste orice alte sarcini trasate de catre seful direct, in concordanta cu natura postului si aria sa de expertiza;
  • Alte atributii / responsabilitati similare, potrivit felului muncii
  • Contract: perioada nedeterminata
  • Doar candidatii selectati vor fi contactati.

Descrierea companiei

Telekom Romania Mobile Communications este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente. Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru.

Misiunea Telekom este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv, de calitate și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom România este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții de servicii mobile care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile. Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu. Avem ca scop să devenim operatorul numărul 1 din piața românească. Ne preocupăm permanent de satisfacția clienților, să cunoaștem și să înțelegem gândurile, emoțiile și cerințele acestora, ei fiind principalul factor pentru reușita noastră.

Ca echipă, Telekom Romania Mobile Communications, cooperăm și discutăm deschis, dezbatem subiecte importante, acceptăm opinii diferite și ne respectăm reciproc, creând cel mai bun loc pentru performanță și dezvoltare profesională. Suntem conștienți că angajații noștri reprezintă capitalul nostru cel mai de preț, pentru asta încercăm continuu să le oferim programe și oportunități de dezvoltare în conformitate cu nevoile de învățare și așteptările lor de evoluție ca profesioniști. Telekom are nevoie de angajați motivați, competenți și dedicați găsirii celor mai bune soluții pentru dorințele clienților, utilizatorilor, partenerilor de afaceri sau altor parteneri ai companiei. Dacă vrei să faci parte dintr-o companie complexă și organizată cu gândul la eficientă și performanță, așteptăm să ne cunoaștem. https://www.telekom.ro/informare-candidat-dataprivacy

Publicat 20 oct. 2021 Reactualizat 17 nov. 2021 Expiră 19 nov. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos