Publicat 03 Mar 2021 | Reactualizat 31 Mar 2021 | Expiră 03 Apr 2021

Asistent Manager

1 post |  Aplicare externa
Ai aplicat
Expirat
Nu uita să îți finalizezi aplicarea pe site-ul angajatorului! Vei avea mai multe șanse de a fi chemat la interviu.
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Descrierea jobului

Adecco Resurse Umane, lider național și mondial în domeniul resurselor umane, recrutează Asistent Manager pentru unul dintre clienții săi.

Candidatul ideal are o abilitate naturală de a gasi solutii, fiind un sprijin puternic și de încredere pentru operațiunile companiei, pentru menținerea și crearea de proceduri, comunicare și siguranță.

Obiectivele acestui rol:

  • Întâmpină oaspeții și le asigură o experiență personală, prietenoasă pentru oricine vine în birou și menține accesibilitatea completă atât prin ​​disponibilitate, cât și prin calitatea caracterului;
  • Pune calitatea pe primul loc și stabilește măsuri preventive prin identificarea problemelor;
  • Implementează politicile și procedurile stabilite, măsoară rezultatele în raport cu standardele și îmbunătățește fluxul operațional;
  • Coordonează resursele interne și externe și cultivă relațiile cu furnizorii;
  • Supraveghează interacțiunile de la birou, răspunzând la cereri și întrebări;
  • Atribuții administrative și de contabilitate primară.
Responsabilități zilnice și lunare:
  • Veți avea atribuții de contabilitate primară (recepție facturi, extrase de cont, închidere lună) și atribuții administrative (veți gestiona activități ce țin de medicina muncii, SSM);
  • Mențineți aspectul spațiilor comune, gestionarea corespondenței, gestionarea sistemelor de înregistrare și supravegherea consumabilelor și a echipamentelor;
  • Supravegheați activitățile de zi cu zi ale biroului ca principal punct de contact în zona de recepție, menținând conducerea informată cu privire la performanță cu rapoarte de rutină și solicitate;
  • Oferiți asistență administrativă directă, după cum este necesar, inclusiv programarea întâlnirilor, evenimentelor, rezervarea călătoriilor, menținerea sistemului de depunere, pachetele de expediere și actualizarea bazei de date a contactelor și a listei angajaților;
  • Supravegheați și întrețineți echipamentele de birou pentru funcții neîntrerupte, identificați și îndepliniți nevoile de aprovizionare cu birou, întrețineți și gestionați furnizorii și coordonați livrarea de alimente după cum este necesar;
  • Gestionați toate aspectele planificării spațiului / infrastructurii biroului (mută, adaugă și modifică stațiile de lucru) și oferiți răspunsuri, resurse și soluții la cerere.
Abilități și calificări:
  • Diplomă de licență în domeniul economicelor sau echivalent;
  • 2+ ani de experiență în managementul biroului constituie un avantaj;
  • Abilități puternice de gestionare a timpului și a oamenilor, flexibilitate și abilități de multitasking;
  • Competențe avansate în informatică și experiență cu platformele online;
  • Bune competențe de Microsoft Office, cu aptitudini pentru a învăța software și sisteme noi (programe utilizate intern);
  • Personalitate captivantă și perspectivă optimistă;
  • Abilitatea de a gestiona informațiile confidențiale.

Cine este Adecco?
Adecco Romania este parte a The Adecco Group, lider local si mondial in furnizarea de servicii de resurse umane. Cu peste 33.000 de angajati full time si aproximativ 5.100 de sucursale, Adecco este prezent in peste 60 de tari si teritorii. În Romania, compania gestionează peste 8.000 de persoane plasate, are o baza de date cu peste 500.000 de candidaţi şi deserveste zilnic peste 600 de clienţi, toate acestea prin intermediul colegilor din cele 15 sucursale raspandite in intreaga tara.
Misiunea noastra este sa oferim oamenilor oportunități de angajare în orice etapă a carierei profesionale, iar companiilor, talentele de care au nevoie. Consultantii nostri sunt entuziasti si pasionati, sunt profesionisti specializati in domenii si industrii multiple, au experienta si capacitatea de a-ti intelege dorintele si planurile de cariera si de a gasi job-ul potrivit pentru tine.
Noi si voi, suntem Adecco.
Daca nu ai gasit un rol potrivit experientei tale, dar vrei sa fii la curent cu job-urile din piata, viziteaza website-ul www.adecco.ro, sectiunea RESURSE, unde iti poti inregistra CV-ul în baza de date Adecco. Ai vrea ca totul sa fie mai rapid si mai simplu de atat? Atunci descărca aplicația Adecco Jobs valabilă în AppStore și GooglePlay si fii la curent cu noile job-uri. Toate datele și CV-urile sunt tratate cu confidențialitate si vor fi luate în considerare în proiectele ce corespund experienței tale profesionale.
Adecco se angajeaza sa va protejeze si sa va respecte dreptul la intimitate si la protectia datelor dvs. cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de catre Adecco puteti gasi pe www.adecco.ro.




Descrierea companiei

Grupul Adecco este lider mondial în furnizarea de servicii specializate de resurse umane. Serviciile pe care le oferim vin ca o oglindire a cunoașterii pieței din România și a înțelegerii clare a nevoilor clienților, ca rezultat a 50 de ani în care am acumulat experiență și cunoștințe și în care am implementat tehnici și metode moderne de lucru.

Ai aplicat
Expirat
Nu uita să îți finalizezi aplicarea pe site-ul angajatorului! Vei avea mai multe șanse de a fi chemat la interviu.
Asistent Manager  -  Adecco Romania

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close