Publicat 16 Feb 2021 | Reactualizat 02 Mar 2021 | Expiră 03 Mar 2021

Asistent Manager

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Esti o persoana vesela, ordonata si cu zambetul pe buze? Iti doresti un job in care sa te dezvolti profesional si te-ai gandit cum ar fi sa lucrezi intr-o echipa experimentata si entuziasta?

Daca raspunsul este da, te asteptam cu drag in echipa noastra.

Ce ne dorim noi?

  • Sa ai experienta dе minim 2 ani pe un post similar;
  • Sa ai bune abilitati operare PC (Microsoft Office);
  • Sa cunosti limba engleza la nivel avansat;
  • Sa ai experienta relevanta in activitatea dе secretariat, indosariere si arhivare dе documente;
  • Sa ai capacitate dе organizare a spatiului dе lucru;
  • Sa ai abilitati dе comunicare verbala si scrisa, precum si interrelationare;
  • Sa fii o persoana proactiva, ordonata, organizata, punctuala, serioasa si responsabila;
  • Sa ai capacitate dе planificare si prioritizare;
  • Sa ai atentie distributiva;
  • Sa fii capabil/a sa te implici in mai multe proiecte simultan.

Descrierea jobului

Ce vei face?

  • Vei prelua apelurile telefonice, faxurile, precum si e-mail-urile de interes general si le vei distribui destinatarilor;
  • Vei fotocopiа documеnte nеcesarе proiеctеlor Grupului;
  • Vei distribui si vei arhiva corespondenta pe criterii care sa permita o identificare eficace si acces rapid la informatii;
  • Vei pastra in ordine toate documentele si corespondenta specifica;
  • Vei gestiona documentele de interes general ale firmei;
  • Vei gestiona planificarea spatiilor de intalnire si vei desfasoara activitati de protocol;
  • Vei pastra confidentialitatea tuturor datelor la care ai acces;
  • Vei intocmi si vei urmari comanda produselor de necesitate interna;
  • Vei mentine legatura cu furnizorii specifici (firme de birotica, de curierat rapid, posta, curatenie, distributie de presa etc);
  • Vei asigura necesarul cu consumabile in fiecare zi si vei suplimenta acolo unde este nevoie;
  • Vei pastra evidenta Registrului de Intrari/Iesiri din Companie;
  • Vei primi, inregistra si scana documente contabile si le vei distribui conform procedurilor interne;
  • Vei asigura suport in activitatea curenta a tuturor departamentelor.

Descrierea companiei

Dertour aduce in Romania promisiunea unei oferte variate de produse turistice, a sigurantei si, nu in ultimul rand, a calitatii germane.

Parte a grupului german REWE, Dertour a preluat in septembrie 2019 activitatile de turism ale Grupului Eurolines, devenind astfel lider al pietei din Romania.

Grupul REWE functioneaza din 1927 si este astazi al patrulea angajator din Germania. Are o cifra de afaceri de 61 miliarde de euro, 360.000 angajati si 10.000 puncte de vanzare.

Grupul DER Touristik a fost fondat in 1917 si reprezinta divizia de turism a Grupului REWE. Are o cifra de afaceri de 6 miliarde de euro, 10.500 angajati si 2.800 agentii.
Este prezent in 16 tari din Europa, incluzand Romania, si are peste 10 milioane de clienti anual.

Inainte de a aplica la aceasta pozitie, va invitam sa accesati urmatorul link:
https://www.dertour.ro/prelucrare-date-caracter-personal pentru a va informa despre modul in care DER Touristik prelucreaza datele dvs. personale. * Vor fi contactati doar candidatii selectati.

Expirat
Asistent Manager  -  TRAVEL BRANDS S.A.

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close