Publicat 08 Ian 2021 | Reactualizat 07 Feb 2021 | Expiră 08 Feb 2021

ASISTENT MANAGER

2 posturi
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Esti o persoana cu o atitudine pozitiva si iti doresti sa lucrezi intr-un mediu placut alături de un colectiv tanar? Perfect! Societate care se ocupa cu transporturi rutiere de marfuri la nivel național și internațional cauta ASISTENT MANAGER!

Candidatul ideal:
- capacitate de invatare rapidă și dorința de dezvoltare continua;
- cunoștințe avansate de MS Office obligatoriu (Word, Excel, To Do, Outlook, PowerPoint);
- cunoaşterea limbii engleze;
- atenție la detalii și abilități de prioritizare;
- seriozitate, integritate, responsabilitate;
- abilitati bune de comunicare si organizare;
- profil dinamic, optimist, pro-activ, cu spirit de echipa, orientat către rezultate;
- prezenta agreabila;
- absolvent de studii superioare;
- capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp;
- capacitate de a respecta termene limită;
- sa detina carnet de conducere cât. B:

Descrierea jobului

Descrierea jobului:
- preluarea și direcționarea apelurilor telefonice;
- primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate;
- activitate de tehnoredactare/copiere/scanare diferite documente;
- transmitere documente prin diferite canale de comunicare (posta, curier, e-mail);
- elaboreaza, completeaza fise pentru clienți;
- preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele corespunzătoare, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați;
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;
- intocmirea de rapoarte, situatii si evidente interne;
- programari service, clienti, furnizori;
- pregătirea documentelor pentru contabilitate, avocat, notar;

Beneficii:
- salariul de pornire: 2.000 lei net ( se renegociază anual in functie de rezultate );
- bonusuri de performanță;
- prime de Paste și Crăciun;
- team building-uri;
- program de lucru: 8 ore, de luni pană vineri (9.00 – 17.30 - pauză de masă 30 minute);
- decontare transport - 100 lei;
- tichete de masă: 15,18 lei/zi lucratoare;
- asigurare de sănătate – dupa 6 luni de activitate;
- concediu de odihnă: 21 zile/an;
- posibilitate de promovare în cadrul firmei;
- sef bun si înțelegător :D
- atmosfera prietenoasa, echipa ambitioasa si pozitiva;

Descrierea companiei

Suntem o companie dinamica, formata dintr-un colectiv tanar, motivat si determinat spre a obtine rezultate cat mai bune, insa nu ne dam inapoi de la distractie. Ne aflam intr-o continua transformare si adaptare pe nevoile clientilor nostri, dorindu-ne sa oferim de fiecare data o experienta personalizata.

Expirat
ASISTENT MANAGER  -  SC CLIFORD SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close