Publicat 13 Oct 2020 | Reactualizat 25 Oct 2020 | Expiră 12 Nov 2020

Asistent manager

1 post

Candidatul ideal


Candidatul ideal:
- abilitati de comunicare orala si scrisa excelente
- personalitate flexibila si usor adaptabila
- seriozitate, responsabilitate si confidentialitate
- excelente aptitudini de organizare a timpului, atentie la detalii
- atitudine profesionala si bine organizata
- loialitate, punctualitate
- cunostinte solide PC (motoare de cautare, internet, MsOffice, Windows)
- cunostinte secretariat
- cunostinte economice si juridice

Descrierea jobului

Cunoasterea limbii franceze , de nivel minim mediu, este OBLIGATORIE.

Responsabilitati:
- redactarea de rapoarte, documente, tabele de bord, comunicari interne/externe in limba romana si franceza
- relatia cu furnizorii firmei
- gestionarea arhivei
- redactarea si gestionarea documentelor si relatiilor de resurse umane
- evidenta computerizata a clientilor, furnizorilor si a contractelor aferente

Beneficii:
- formare profesionala interna
- bonuri de masa
- laptop si telefon de serviciu
- abonament de servicii medicale complete la o clinica privata in Cluj Napoca
- teambuildinguri

Asistent manager  -  BG Luximmo S.R.L.

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close