Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.
Descrierea postului
Responsabilitati:
- Gestionarea apelurilor telefonice si email-urilor;
- Asigurarea protocolului;
- Activitati administrative ;
- Inregistrarea, distribuirea si organizarea corespondentei si a documentelor;
- Administrarea bazei de date a clientilor, furnizorilor si colaboratorilor;
- Evidenta derularii contractelor;
- Relationarea cu clientii si furnizorii de servicii ;
- Centralizarea si verificarea corectitudinii documentelor
- Asigurarea evidentei facturilor primite de la furnizori, a facturilor emise.
- Evidenta si urmarirea documentelor necesare efectuarii operatiunilor bancare (instrumente si mijloace de plata);
- Trimiterea de cereri de oferta catre potentiali client prin email ;
- Suport pentru colegii aflati in teren;
- Pastrarea confidentialitatii datelor la care are acces.
Oferta:
- Contract de munca pe perioada nedeterminata;
- Salariu atractiv;
- Mediu antreprenorial dinamic, dezvoltare personala si profesionala ;
- Program de lucru: Luni - Vineri, 10:00 - 18:00
Agentie imobiliară zona Militari
De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.
Am înțeles