Publicat 03 Mai 2019 | Expiră 03 Iun 2019

Asistent Manager

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Cerinte:
- buna cunoastere a limbii engleze
- buna cunoastere a pachetului Microsoft Office
- abilitati de comunicare si interactiune cu oamenii
- persoana bine organizata, adaptabila si capabila sa ia decizii prompte
- experienta in activitatea de productie, minim 2 ani
- abilitatea generală de învăţare
- atentie la detalii
- foarte bune abilitati de organizare
- abilitati de monitorizare si follow up
- realizarea activitatilor administrative si de protocol

Constituie un avantaj cunostintele in unul dintre urmatoarele domenii:
- contabilitate primara
- management de proiect / proiecte europene / proiecte de cercetare

Descrierea jobului

Noul Asistent Manager va avea rolul de a-l sprijini pe directorului general in activitatea zilnica de management a companiei. Urmarirea implementarii proiectelor aflate in derulare.
Elaborarea şi redactarea documentelor cerute de management, sprijinirea managerului general al companiei in stabilirea agendei si organizarea intalnirilor de afaceri sau preluarea si transmiterea apelurilor telefonice si a corespondentei intra in atributiile de Asistent Manager de asemeni.
Asigura fluxului informational generat in interiorul companiei;
Promptitudine în informarea colegilor cu privire la sarcinile pe care le au de efectuat, cu privire la corespondenţa primita, sedinte operative etc.;
Inregistrarea documentelor intrari/iesiri si repartizarea pe compartimente;
Orice alte activitati specifice departamentului administrativ.

Descrierea companiei

Societatea comerciala ABC VAL, cu capital integral privat, a fost infiintata in anul 1993 si inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J13/2037/1993. Bazata pe o echipa manageriala cu experienta, completata cu succes de un colectiv tanar si dinamic format din ingineri de specialitate si personal calificat in domeniul constructiilor si instalatiilor aferente constructiilor ( 240 de angajati ), societatea noastra poate executa toate tipurile de lucrari in domeniu. Societatea noastra dispune de toate dotarile si utilajele pentru desfasurarea activitatii de constructii, inclusiv o statie moderna de betoane. Pentru buna desfasurare a activitatilor si respectarea legilor in domeniu, unitatea noastra are un compartiment de asigurarea calitatii si un compartiment pentru controlul calitatii, compartimente asigurate de personal atestat de MLPTL. Societatea a fost acreditata pentru Certificarea Sistemului Calitatii conform SR EN ISO 9001 : 2008, Sistemului de Management Integrat Mediu - OHSAS - Responsabilitate sociala conform SR EN ISO 14001 : 2005, SR OHSAS 18001 : 2008 si SA 8000 : 2008, de catre SC QUALITY CERT SA si Sistemului de Management al Securitatii Informatiei conform ISO/CEI 27001:2005 de catre SC EURO CERT PROF S.A.

Intreg personalul este instruit in a respecta standardele de calitate in executie, precum si normele de protectie a muncii si protectia mediului inconjurator.

Obiectivul consta in imbunatatirea continua a performantelor de calitate, avand ca principal scop protejarea sanatatii si securitatii oamenilor intr-un mediu inconjurator mai curat.

  • solutii optime, de calitate, in acord cu cerintele clientului
  • excelent raport calitate-pret
  • respectarea termenului de executie al lucrarilor
  • personal format din oameni calificati cu vasta experienta in constructii
  • importanta unei comunicari permanente cu clientul
  • executia lucrarii se va face conform normelor si legislatiei in vigoare
  • executia lucrarii se va face conform proiectului si a caietului de sarcini

Expirat
Asistent Manager  -  ABC VAL SRL