check_circle

Job verificat

|Publicat 01 Mar 2019 | Reactualizat 29 Mar 2019 | Expiră 01 Apr 2019

Asistent Manager

1 post
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Cerințe:

  • Studii superioare
  • Experiență pe o poziție similară de minim un an
  • O viteză ridicată de lucru, cu ajutorul computerului, determinată de o foarte bună cunoaștere a programelor MS Office (Microsoft Word, Excel, Outlook, Power Point)
  • Cunoștințe minime contabile/financiare
  • Notiuni elementare despre programe de gestiune ERP (Enterprise Resource Planning - "Planificarea Resurselor Companiei"), lucrul cu programul de gestiune Trendix prezintă un avantaj
  • Abilități de navigare cu succes pe internet în identificarea de soluții optime în realizarea sarcinilor
  • Abilitate de comunicare scris/vorbit (coerență și corectitudine în corespondența internă/externă prin e-mail)
  • O persoană cu atitudine pozitivă, dinamică, responsabilă, riguroasă, meticuloasă, corectă, onestă, atentă la detalii, comunicativă, foarte bine organizată și cu spirit de inițiativă și de răspundere
  • Gândire logică și intuitivă
  • Capacitate de organizare a timpului și planificare a sarcinilor și priorităților la locul de muncă
  • Atitudine pro-activă, dorința de a evolua prin obiceiul de a învăța lucruri noi
  • Rapiditate în acțiune și putere de concentrare pentru îndeplinirea sarcinilor curente în termene precise
  • Înclinații certe pentru activitatea comercială
  • Aptitudini de analiză analitică și de sinteză
  • O persoană capabilă să lucreze individual, dar și în echipă
  • O persoană dornică să crească ierarhic prin performanță
  • Cunoașterea limbii engleze – nivel mediu
  • Carnet de conducere categoria B

Descrierea jobului

Asistent Manager poate parea un job ușor, dar noi nu facem cafele și nu trimitem faxuri. Vorbim de un job de office assistant, de liant al echipei, de interfață cu clienții și furnizorii.

Atribuții:

  • Asigură suportul administrativ pentru Managerul de Marketing: centralizează cererile de ofertă venite din partea clienților, potențialilor clienți și oferă suport în întocmirea în timp util a ofertelor de preț
  • Activități de vânzări, marketing, prospectare de piață prin telefon și pe teren
  • Gestionează corespondența cu cienții și furnizorii prin diverse mijloace de comunicare (telefon, e-mail)
  • Managementul documentelor/e-mailurilor: sortarea, arhivarea si evidența contractelor încheiate, corespondenței, securizarea informațiilor cu caracter confidențial
  • Elaborarează și redactează în termenele stabilite rapoartele cerute de Directorul de Marketing
  • Redactarea și distribuirea corespondenței interne și externe prin e-mail
  • Găsirea de soluții de transport; coordonarea/planificarea rutelor pentru transportul importurilor și pregătirea documentelor pentru formalitățile de import
  • Gestionarea relațiilor cu clienții și furnizorii companiei
  • Planificarea și abordarea cu profesionalism a obiectivelor prin gestionarea cu succes a agendei de lucru
  • Asigură suport pentru diverse activități de marketing & PR (se asigură îndrumarea necesară)

Ce oferim:
  • Salariu atractiv
  • Răbdare și abilitatea de a asculta, înțelege și de a motiva
  • Formarea inițială și, ulterior, dezvoltarea competențelor profesionale
  • Loc de muncă într-un colectiv tânăr și dinamic și un mediu de lucru plăcut
  • Contract de muncă full time pe perioadă nedeterminată

Descrierea companiei

Povestea Electric Masters a început în 1997, odată cu înființarea companiei si lansarea pe piata a brandului CHARISMA ( www.cadouridecoratiuni.ro). La început a pornit din dragostea de artă și frumos, fiind mai mult un hobby. Cu timpul, odată cu maturizarea noastră ca și companie, am cristalizat misiunea "Arta de a fi unic" și am transformat magazinele Charisma într-un etalon în ceea ce privește designul interior și într-un concept de ceea ce înseamnă un cadou care să te reprezinte.
Compania a crescut organic în cei 22 ani de activitate, având în prezent mai multe magazine fizice și online și o rețea de distribuție en-gros importantă.

În ultimii ani, firma a stabilit contacte cu furnizori din diferite țări exotice precum India, Thailanda, Bali (Indonezia) și Grecia, de unde am început să importăm produse manufacturiere cu caracter unicat.

Tot în ultimii ani compania și-a dezvoltat o ramură nouă, preluând brendul Aroma Land (the touch of nature), care a fost lansat acum 20 de ani și sub care producem o gamă largă de produse de aromoterapie.
În prezent, Divizia Aroma Land are puncte de producție în India și România (la Craiova). De aici, produsele Aroma Land ajung la clienți prin intermediul unei rețele de retail dezvoltată în toată țara – distribuitori și sute de clienți magazine de profil retail.

Suntem o echipă extrem de simpatică și atentă să facem din locul de muncă un mediu plăcut, de care te vei atașa.

Dacă ești o persoană pozitivă, comunicativă, responsabilă și dornică să evolueze, atunci vino alături de noi!

Expirat
Asistent Manager  -  ELECTRIC MASTERS SRL