Publicat 04 Dec 2018 | Reactualizat 18 Dec 2018 | Expiră 03 Ian 2019

Asistent manager

1 post

Criterii de selecție

  • Cunostințe de limba franceză, engleză
  • Peste 6 luni experiență în Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Traduceri, Resurse umane / Psihologie

Candidatul ideal

Candidatul ideal:
- abilitati de comunicare orala si scrisa excelente
- personalitate flexibila si usor adaptabila
- seriozitate, responsabilitate si confidentialitate
- excelente aptitudini de organizare a timpului, atentie la detalii
- atitudine profesionala si bine organizata
- loialitate, punctualitate
- cunostinte solide PC (motoare de cautare, internet, MsOffice, Windows)
- cunostinte secretariat
- cunostinte economice si juridice

Descrierea jobului

Cunoasterea limbii franceze , de nivel minim mediu, este OBLIGATORIE.

Responsabilitati:
- redactarea de rapoarte, documente, tabele de bord, comunicari interne/externe in limba romana si franceza
- relatia cu furnizorii firmei
- gestionarea arhivei
- redactarea si gestionarea documentelor si relatiilor de resurse umane
- evidenta computerizata a clientilor, furnizorilor si a contractelor aferente

Beneficii:
- formare profesionala interna
- bonuri de masa
- laptop si telefon de serviciu
- abonament de servicii medicale complete la o clinica privata in Cluj Napoca
- teambuildinguri

Descrierea companiei

BG Soft este o societate specializata in consiliere si dezvoltare software. In viziunea noastra, serviciile pe care le propunem sunt bazate pe colaborarea si interactiunea permanenta cu clientii nostri. Prin combinarea competentelor in diverse tehnologii, propunem servicii cu adevarat adaptate, aceasta fiind cea mai valoroasa expertiza. Desi dezvoltam aplicatii in mai multe domenii, suntem specializati pe dezvoltarea de produse de tip "supply chain". BG Soft se angajeaza in parteneriate pe termen lung, fondate pe stabilitate, calitatea serviciilor, toate la costuri optimizate.

Asistent manager  -  BG Soft S.R.L.