Publicat 28 Mai 2019 | Expiră 28 Iun 2019

Asistent Manager - Studii Tehnice

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Angajatul ideal trebuie sa aiba capacitatea de a se integra in colectiv si in societate, sa aiba o tinuta corespunzatoare si sa fie capabil sa comunice cu cei din jurul sau.

Este obligatoriu sa:
- fie absolvent de studii superioare tehnice
- aiba experienta intr-un post similar, minim 3 ani
- detina cunostinte bune de limba engleza
- fie o persoana ordonata, organizata si constiincioasa
- detina capacitate de a sintetiza si ordona informatia
- aiba putere de concentrare si atentie distributiva, initiativa
- fie serios, cu respect pentru confidentialitate, dedicat postului
- aiba abilitatea de a lucra cu mai multe proiecte in paralel
- aiba capacitate de invatare temeinica si rapida
- se integreze cu usurinta in colectiv, lucru in echipa
- aiba flexibilitate la program prelungit si respectarea termelor limita
- sa detina obligatoriu cunostinte foarte bune de operare PC - Word, Excel, Power Point, Outlook

Descrierea jobului

Atributii:
- Organizarea si derularea activitatilor zilnice de secretariat si administrative
- Documentarea si intocmirea dosarelor pentru clientii firmei (contracte, anexe, confirmari, organizarea documentelor, corespondentei)
- Redactarea si traducerea de documente
- Redactare contracte, acte aditionale si corespondenta cu beneficiarii si furnizorii
- Redactarea si transmiterea cererilor de oferta, primirea si centralizarea ofertelor
- Elaborarea de documente specifice activitatii
- Mentinerea legaturii cu furnizorii si beneficiarii
- Aprovizionare cu consumabile pentru birouri si protocol
- Organizare de evenimente, rezervari si planificari calatorii/delegatii
- Utilizarea echipamentelor de birou (fax, xerox, imprimanta, scanner)
- Preluare, redirectionare si efectuare de apeluri interne sau externe
- Preluarea si redirectionarea corespondentei primite pe fax, email sau posta
- Stabilirea ordinii de prioritati in intocmirea lucrarilor zilnice
- Gestionarea bazei de date a societatii (actualizarea permanenta a ei)
- Intocmirea imputernicirilor si a delegatiilor
- Clasarea si arhivarea documentelor si tinerea evidentei stricte a acestora
- Pastrarea evidentei coordonatelor de contact ale tuturor colaboratorilor
- Reprezinta societatea intr-o maniera corespunzatoare, tinuta si conduita ireprosabile
- Imbunatatirea continua a nivelului de pregatire profesionala

Descrierea companiei

AC&CA Consulting Services S.R.L. a luat fiinta in anul 2004 si este certificata pentru prestari servicii de consultanta in domeniile: sanatate si securitate in munca, situatii de urgenta, resurse umane si salarizare si realizarea cursurilor de formare profesională a adultilor in domeniile securitate si sanatate in munca si resurse umane. Personalul organizatiei noastre este compus din experti cu multi ani de vechime in domeniile in care ne desfasuram activitatea. Organizatia acorda o atentie deosebita formarii profesionale continue a acestora, pentru a oferii servicii de inalta calitate beneficiarilor nostri.

Expirat
Asistent Manager - Studii Tehnice  -  AC&CA Consulting Services