Publicat 06 Ian 2020 | Expiră 06 Feb 2020

Asistent manager, secretara, administrativ

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

  • Studii medii sau superioare;
  • Excelente abilitati de comunicare si relationare, spontaneitate;
  • Comunicare verbala si scrisa corecta in limba romana;
  • Limba engleza – scris, vorbit
  • Abilitati operare PC (Excel, Word)
  • Persoana energica, atenta la detalii;
  • Capacitate foarte buna de organizare si auto-organizare;
  • Persoana responsabila, corecta, sincera, capabila sa respecte instructiuni si termene limita
  • Aspect fizic ingrijit, discreta, discurs coerent, autocontrol.
  • Coordonarea resurselor alocate din cadrul departamentelor de executie si dezvoltare
  • Urmarirea proiectelor in derulare
  • Asigurarea fluentei transferului de informatii intre client si departamentele interne
  • Monitorizarea respectarii standardelor de calitate si incadrarea in termenele asumate
  • Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă, managementul timpului
  • Nu este obligatorie experienta anterioara

Iti oferim oportunitatea de dezvoltare a unei cariere alaturi de echipa noastra de profesionisti!
– oferim traing de specialitate
– o echipa tanara si dinamica
– posibilitatea de a creste alaturi de companie.

Descrierea jobului

  • Contribuie la buna desfasurare si dezvoltare a companiei
  • Asigura interfata dintre companie si persoanele din exterior (furnizori, clienti, parteneri, reprezentanti ai diverselor institutii etc.) si promoveaza o imagine buna
  • Asigura activitatile de protocol in conditii optime;
  • Proceseaza in mod eficient convorbirile telefonice, inregistreaza mesajele si le transmite in mod rapid si corect celorlalte departamente
  • Transmite si primeste corespondenta (e-mail, curier etc), o triaza cu atentie si o distribuie in companie;
  • Redacteaza anumite documente
  • Participarea la procesul de ofertare pentru lucrari de anvergura SEAP, platforme externe
  • In functie de disponibilitate si de dorinta de invatare se poate implica in celelalte departamente
  • Participarea la evenimente si cursuri de specialitate

Beneficii:
  • Job disponibil imediat
  • salariu fix negociat anual;
  • bonusuri de performanta;
  • bonuri de masa livrate direct pe card;
  • decontarea transportului;
  • traininguri de specialitate;
  • asigurare medicala privata;
  • laptop+telefon+tableta.
  • Tip job: Full Time/ Part time
  • Program de lucru: 9-17 de luni pana vineri
  • Locatie birou: Bd Decebal (langa metrou Piata Muncii)
  • Salariu: negociat in functie de experienta

Descrierea companiei

Firma specializata in comunicare online si comert electronic, realizare site-uri de prezentare, magazine online, promovam afacerilor in mediul online folosind publicitatea PPC Google Adwords, Facebook, optimizare pentru motoarele de cautare (SEO), branding, design grafic si pentru print.

Expirat
Asistent manager, secretara, administrativ  -  Marcu Business Solutions SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close