Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Asistent Manager,procesator comenzi în domeniul parfumeriei

SI BAGGIO COSMETICS S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Ne dorim să se alăture o persoană energică, respectuasă și serioasă în ceea ce privește munca care să dispună de aptitudinile pe care le căutăm noi, sau să fie deschis să le învețe.
Aptitudini căutate:
1. Cunoștințe în EXCEL (comenzile trebuie updatate într-un excel).
2.Cunoștințe în SMARTBILL.
3.Atenție la detalii (mai ales în procesul de împachetare a comenzilor).
4.Capacitate de învățare rapidă.
5. Student sau absolvent-> punctul de lucru este unul fizic, la birou, de luni pana vineri de la 9-17.
6. Deținerea unui vocabular adecvat comunicării cu clienții și scrierii de email uri de business.

Descrierea jobului

Jobul pe care îl punem la dispoziție este descris altfel:
1.Sunat clienții care au plasat comanda pentru confirmare
2.Împachetarea comenzilor
3.Schimbarea statusului acestora atunci când este necesar (platforma Wordpress-aici vă arătăm noi, nu este necesar să aveți cunoștințe în această platformă)
4.Urmărirea comenzilor în aplicația sameday
5.Urmărirea facturilor în SMARTBILL, efectuare stornărilor, retururilor, anulare de factura, actualizare de stocuri (atunci când primim marfă)
6. Engleza este de ajutor pentru înțelegerea anumitor termeni, sau în cazul în care un client nu știe limba română.
7.Actualizare permanentă a stocurilor într-un excel, a comenzilor.
8.Realizare o dată pe lună a inventarului.
9.Trimitere de email uri catre colaboratori sau posibili colaboratori. (capacitatea de redactare într-un mod procesionist un email).
Responsabilități:
1.Seriozitate și procesionalism în discuție cu clienții
2.Punctualitate și seriozitate la locul de muncă
3.Respectarea echipei și comunicarea deschisă cu acestea
4.Responsabilitatea principală este cea legată de comenzi, impachetarea într-un mod corespunzător, comunicare deschisă și respectuoasă față de clienți, urmărirea corectă a statusului comenzilor
5.Punctualitatea: trebuie sa vii la birou de luni pana vineri între orele 9-17.
Beneficii:
1.Vei putea lucra cu o echipă super tânără, un management modern si bazat pe comunicare deschisă și bazată pe respect
2.Salariul îl vom negocia în funcție de așteptările tale și de aptitudinile pe care le deții pentru a realiza task-urile descrise mai sus
3.Mediu de lucru amiabil.

Descrierea companiei

SI BAGGIO COSMETICS SRL este o companie în domeniul parfumeriei, ce deține în portofoliu atât parfumuri din diverse branduri, cât și brandul propriu Aventum Paris. De asemenea, suntem distribuitorii exclusivi a unui brand foarte apreciat în străinătate-Illusione.

Avem o echipă tânără, creativă, plină de viață și pasionată de parfumerie, dar și de tot ce ține de domenii conexe precum cosmetică și îngrijire.

Suntem în plină creștere și evoluție iar obiectivul nostru este excelența atât în produsele oferite, cât și în relația cu clienții noștri.

Publicat 29 Apr. 2025Reactualizat 20 Mai 2025Expiră 29 Mai 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.