Publicat 02 Feb 2021 | Reactualizat 04 Mar 2021 | Expiră 05 Mar 2021

Asistent Manager pentru companie multinationala

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Iti cauti un job deosebit, intr-o companie de anvergura mondiala?
Doresti sa lucrezi printre profesionisti si sa-ti dezvolti abilitatile intr-un mediu business la cele mai inalte standarde?
Cautam o persoana muncitoare, dornica a se angaja intr-un post de Asistent Manager cu program full time.
Jobul este pentru o companie multinationala din Bucuresti, o companie de prestigiu pe plan mondial.
Dorim o candidata motivata, absolventa de studii superioare, cu competente IT, care sa aiba excelente abilitati de comunicare si sa cunoasca limba engleza, capabila sa lucreze sub presiunea timpului.
Experienta anterioara in posturi similare (secretariat, receptie, alte posturi office) reprezinta un avantaj.
Seriozitatea, stabilitatea, loialitatea sunt caracteristici obligatorii pentru candidatele la acest post.

Descrierea jobului

Printre atributiile postului mentionam receptia si comunicarea cu clientii, sarcini de secretariat, implicarea in realizarea unor prezentari sau a unor materiale pentru clienti, activitatea de corespondenta (electronica si scrisori), actualizarea agendelor de lucru, alte sarcini de birou.
Mediul de lucru (locatie business, colegi profesionisti), programul clasic (de luni pana vineri, fara activitate in weekend sau in zilele declarate sarbatori legale), locatia situata intr-o zona deosebit de accesibila, pachetul salarial atractiv cat si posibilitatea de a promova in cadrul companiei reprezinta argumente serioase pentru a aplica la aceasta pozitie.
Cu certitudinea ca acest job poate fi un pas important in cariera ta, iti uram mult succes pe plan profesional!

Descrierea companiei

Compania noastra –una dintre cele mai vechi pe piata romaneasca de profil- desfasoara activitatea de recrutare si selectie de personal de peste 27 de ani. Solicitarile clientilor nostri de a le pune la dispozitie personal cu calitati si abilitati specifice pentru activitati de munca (in mod special posturi office), ne-au ghidat spre dezvoltarea unui departament specific de resurse umane – Sequoia Personnel Management- care se ocupa de 18 ani cu recrutarea, selectia si gestionarea activitatii de personal pentru companiile ce externalizeaza serviciile anumitor posturi din organigrama. Companii de anvergura mondiala cat si clienti mai mici au apelat la serviciile noastre si au primit in schimb servicii de o calitate ireprosabila. Recunoasterea calitatii serviciilor noastre si a personalului selectat de noi poate fi exprimata statistic: peste 80% din personalul angajat pe posturi entry-level a promovat pe posturi superioare in cadrul companiilor unde lucrau. De-a lungul timpului ne-am bucurat sa fim deschizatori de drum in cariera pentru numeroase persoane, acordandu-le oportunitatea de a-si gasi un post pe masura asteptarilor lor. Printre aceste persoane speram sa te numeri si tu. SUCCES!

CONFIDETIALITATEA DATELOR PERSONALE
In baza art. 13 din REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI/ 27 aprilie 2016, va informam ca prin depunerea CV-ului dumneavoastra vom colecta si prelucra datele dvs. cu caracter personal (nume, adresa de email, numar de telefon, alte aspecte mentionate de dvs in CV), in temeiul Art. 6 alin. (1) lit. (a) din Regulament.
Datele dumneavoastra cu caracter personal vor fi folosite doar de compania noastra si de compania pentru care ati aplicat, numai in scopul selectiei personalului pentru incheierea unui contract de munca. Aceste date nu vor fi instrainate nici unei alte parti pentru scopuri publicitare sau de orice alta natura.
CV-ul si datele dumneavoastra vor fi stocate pe o perioada de cel mult 5 ani, timp in care va putem oferi joburi aflate in sfera dvs. de interes. Va informam ca aveti dreptul de a ne solicita accesul la aceste date, rectificarea sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării, dreptul de a va retrage consimțământul în orice moment, precum si dreptul de a face plangere la autoritatea de supraveghere, daca considerati ca drepturile dvs nu au fost respectate.
Pentru orice detalii suplimentare referitoare la prelucrarea datelor personale ne puteti contacta la joburi@incepmunca.ro

Expirat
Asistent Manager pentru companie multinationala  -  Sequoia Personnel Management

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close