Asistent Manager Office (part-time)

DEICHMANN S.R.L. - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Pentru întregirea echipei din sediul central Bucureşti (Victoria Park, Șos București - Ploiești, nrsector 1) căutăm:

Asistent Manager Office (part-time)
............................................................................................................

Profil:
  • Responsabil, pro-activ și organizat;
  • Atitudine pozitivă și bune abilități de comunicare;
  • Multi-tasking;
  • Studii universitare;
  • Cunoștințe avansate PC (MS Office);
  • Engleză la nivel avansat;
  • Minim 1 an experiență pe o poziție similară;

Descrierea jobului

Responsabilități:
  • Responsabilități secretariale: preluare apeluri telefonice, prelucrare corespondență (fizic și online), coordonarea vizitatorilor, organizarea ședințelor și evenimentelor interne;
  • Organizarea activităților de călătorie (cazare, transport, etc.);
  • Managementul parcului auto (intermedierea între utilizatorii de autoturisme și furnizorul extern);
  • Gestionarea formularelor cu regim special (comenzi catre furnizor, evidenta stocurilor, livrari catre magazine);
  • Achiziții indirecte și distribuție de materiale administrative și consumabile pentru Sediul Central și pentru magazine (identificarea furnizorilor, solicitarea de oferte, evaluarea ofertelor, urmărirea comenzilor, contarea facturilor);
  • Relationarea cu furnizorii existenti, gestionarea contractelor in derulare, negocierea contractelor noi
  • Verificarea facturilor si alocarea lor pe centre de cost
  • Gestionarea si arhivarea documentelor intocmite si utilizate in aria de activitate a departamentului Administrativ;
  • Emiterea de rapoarte săptămânale și lunare;
  • Interacționare optimă cu departamentele din Sediul Central București, precum și cu cele 114 magazine din țară;
Oferim:
  • Pachet salarial atractiv;
  • Beneficii suplimentare precum bonuri de masa, abonament medical, evenimente de echipă, etc.;
  • Oportunități de dezvoltate personală și profesională;
  • Un loc de muncă stabil și sigur într-o companie internațională de succes
  • Mediu de lucru dinamic și prietenos

Descrierea companiei

Firma DEICHMANN este prezentă cu aproape 4250 magazine în peste 30 de țări europene și Statele Unite, fiind cel mai mare comerciant de încălțăminte din Europa. În vara anului 2007 am deschis primele filiale în România, ajungând în prezent la 114 magazine.
Expansiunea noastră continuă iar dvs. puteți face parte din povestea noastră de succes!

Publicat 25 Iul. 2022 Reactualizat 18 Aug. 2022 Expiră 24 Aug. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.