Candidatul Ideal
- studii medii superioare
- cunostinte solide de operare PC ( Microsoft Office - Word, Excel, Outlook )
- abilitati excelente de organizare cu atentie la detalii si gestionarea timpului
- capacitate de comunicare clara si profesionista, atat verbal, cat si in scris
- atitudine proactiva, seriozitate si confidentialitate
- experienta constituie un avantaj
- cunostinte solide de operare PC ( Microsoft Office - Word, Excel, Outlook )
- abilitati excelente de organizare cu atentie la detalii si gestionarea timpului
- capacitate de comunicare clara si profesionista, atat verbal, cat si in scris
- atitudine proactiva, seriozitate si confidentialitate
- experienta constituie un avantaj
Descrierea jobului
- gestionarea corespondentei si a documentelor interne si externe
- organizarea agendei de lucru
- intocmirea si redactarea de documente, rapoarte si prezentari
- arhivarea si actualizarea documentelor in format fizic si electronic
- pastrarea legaturii cu partenerii, furnizorii si clientii companiei
- oferirea de suport administrativ colegilor din echipa
- organizarea agendei de lucru
- intocmirea si redactarea de documente, rapoarte si prezentari
- arhivarea si actualizarea documentelor in format fizic si electronic
- pastrarea legaturii cu partenerii, furnizorii si clientii companiei
- oferirea de suport administrativ colegilor din echipa
Descrierea companiei
Compania noastra este in cautarea unui Asistent Manager Marketing dedicat, organizat si orientat catre solutii, care sa sprijine echipa de management in activitati administrative.
Oferim un mediu de lucru profesional si stabil, un program de lucru de luni-vineri, 09.00-18.00, pachet salarial atractiv, corelat cu experienta si implicarea si oportunitati de invatare si dezvoltare profesionala.
Oferim un mediu de lucru profesional si stabil, un program de lucru de luni-vineri, 09.00-18.00, pachet salarial atractiv, corelat cu experienta si implicarea si oportunitati de invatare si dezvoltare profesionala.
Joburi similare