Asistent Manager magazin ECCO OUTLET CLUJ NAPOCA

ECCO FOOTWEAR ROMANIA SRL 1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Alatura-te familiei noastre ECCO si croieste-ti drumul spre excelenta in fiecare zi!

Ne-am dori:
Sa fii deschis catre nou;
Sa fii flexibil;
Sa fii creativ;
Sa fii descurcaret si atent la detalii;
Sa ai putere de mobilizare a echipei;
Sa ai abilitati bune de comunicare la toate nivelurile ierarhice;
Sa fii o persoana dinamica, organizata, multitasking;
Team player;
Sa cunosti limbi straine, minim engleza– nivel conversational;
Sa ai capacitate de analiza a datelor;
PC skills: nivel bun MS Office;
Sa fii o persoana deschisa spre dezvoltare profesionala.

Descrierea jobului

Oferim:
  • Program flexibil, in ture;
  • PRIMESTI O PERECHE DE INCALTAMINTE ECCO IN PRIMA LUNA DE LA ANGAJARE;
  • Pachet salarial FIX+ PROCENT LUNAR din vanzari;
  • Bonus trimestrial pentru atingerea targetului;
  • Spor de weekend si sarbatorile legale in care se lucreaza;
  • Tichete de masa de 420 LEI/LUNA;
  • Tichete cadou de Pasti si de Craciun;
  • Incaltaminte uniforma - 3 perechi pe an GRATUITE;
  • Discount-uri la produsele ECCO;
  • Bonus pentru recomandare colegi noi ;
  • Zile de concediu in plus in functie de vechime;
  • Pachet de sanatate privat la una dintre clinicile de prestigiu din tara;
  • Dezvoltare personala si profesionala – participarea la KICKOFF-urile organizate in tara si in strainatate;
  • Participarea la Team building-uri;
  • Traininguri de vanzari- acces in programul intern de training - Retail Academy;
  • Mediu de lucru placut si profesionist intr-o companie multinationala;
  • Dezvoltare continua;
  • Siguranta.

Ce face un Asistent Manager de magazin la ECCO?
  • Instruieste, organizeaza, evalueaza, coordoneaza si motiveaza echipa din subordine impreuna cu Managerul de magazin;
  • Faciliteaza si imbunatateste comunicarea in echipa sa ;
  • Defineste obiectivele si evalueaza rezultatele individuale si colective ;
  • Administreaza magazinul;
  • Raspunde de aspectul comercial al magazinului;
  • Organizeaza activitatea in magazin;
  • Verifica si intocmeste actele necesare in magazin;
  • Aplica politica comerciala a firmei;
  • Rezolva task-urile trasate de Managerul de magazin;
  • Asigura respectarea procedurilor.

Beneficii acordate
  • Bonus de performanta
  • Prime de sarbatori
  • Tichete de masa
  • Abonament servicii medicale
  • Extra zile de concediu
  • Traininguri de specializare
  • Cursuri de dezvoltare personala
  • Suport in reconversii profesionale interne

Descrierea companiei

LASA O URMA PENTRU VIITOARELE GENERATII

La ECCO, vei descoperi un mediu de lucru multicultural, mereu in dezvoltare. Te alaturi unei familii globale de zeci de mii de oameni care sunt mandri sa creeze prin munca lor urmele pe care vor calca viitoarele generatii.

Cu sediul central in Danemarca, ECCO este o companie de familie care ofera oportunitati in intreaga lume. Birourile si facilitatile noastre au o cultura informala si un cod vestimentar relaxat - insa dress code-ul privind pantofii este mai strict.

Alatura-te companiei noastre si iti garantam invatarea pe tot parcursul vietii - viteza progresului depinde de tine.

Asadar, daca esti curios, pasionat si gata sa faci o impresie, esti ceea ce cautam! Aplica la acest job!

ECCO proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura. O puteti consulta pe site-ul nostru /hr-politica-de-confidentialitate.
Publicat 7 Iun. 2022 Reactualizat 5 Iul. 2022 Expiră 7 Iul. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.