Asistent manager / Logistics Assistant

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Cautam o persoana inteligenta, perseverenta, cu potential de dezvoltare, o persoana capabila de a executa mai multe sarcini simultan;
Adaptabilitatea la schimbari si capacitatea de munca in echipa sunt calitati esentiale, iar comunicarea eficienta si aptitudinile interpersonale sunt obligatorii;
Abilitati de comunicare in limba engleza - oral si scris;
Bune abilitati de planificare, organizare si gestionare a diferitelor situatii aparute zilnic;
Cunostinte avansate operare PC.

Descrierea jobului

- Comunicare cu clientii si furnizorii (telefonic/email) in vederea organizarii si urmaririi comenzilor;
- Preluare/transmitere mesaje;
- Oferire sprijin administrativ managerului;
- Facturare;
- Evidenta stoc;
- Logistica, transport;
- Completare diverse rapoarte;
- Operare baza de date clienti;
- Editare documente si pregatire/receptionare corespondenta;
- Coordonare intalniri si organizare catering.

Descrierea companiei

Parte a grupului austriac Schmid Industrie Holding incepand cu anul 2017, prin fuzionarea cu filiala din Romania a producatorului sloven de materiale de constructii KEMA, societatea MUREXIN ROMANIA SRL produce si comercializeaza pe piata locala o gama larga de produse, inglobate in doua marci MUREXIN & KEMA, incepand cu sisteme profesionale pentru reparatii & protectii betoane, hidroizolatii, sisteme pentru placari ceramice, sisteme complete pentru pardoseli calde, continuand cu sisteme de asanare si/sau renovare a cladirilor monument istoric pe baza de Ciment Roman sau NHL si terminand cu sisteme profesionale de finisaj mecanizate, reprezentand astfel un furnizor de incredere la nivel international in tari precum Austria, Germania, Italia, Cehia, Slovacia, Polonia, Slovenia, Franta, Luxemburg sau Ungaria.

Publicat 19 ian. 2022 Expiră 18 feb. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.