Publicat 22 Mai 2008 | Expiră 22 Iun 2008

Asistent manager – Departament Evaluare si Certificare

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

- ofera informatii clientilor cu privire la oferta educationala a Institutului (scris si telefonic)
- organizeaza sesiunile de evaluare a competentelor profesionale
- tine legatura cu profesorii evaluatori
- alte activitati administrative specifice departamentului

Descrierea jobului

- studii superioare absolvite sau in curs de absolvire
- abilităţi de comunicare foarte bune în limba română (scris, vorbit)
- foarte bune cunoştinţe de calculator
- persoana dinamica si bine organizata
- initiativa si capacitatea de a lucra independent
- orientare catre rezultate
- seriozitate
- rezistenta la stres
- spirit de echipa
- disponibilitate de lucru cu program prelungit
- constituie avantaj experienta didactica sau studii de pedagogie

Descrierea companiei

INSTITUTUL EUROCOR este filiala SCOLII EUROPENE DE CURSURI PRIN CORESPONDENTA (ESCC) cu sediul central in Olanda, cel mai mare institut de educatie la distanta, prin corespondenta din Europa, prezent in 8 tari din Europa si Asia. In prezent, mai mult de 750.000 de cursanti din intreaga lume primesc in fiecare luna pachetul de curs, iar indrumarea acestora se realizeaza in fiecare tara numai cu ajutorul specialistilor in domeniu.

Expirat
Asistent manager – Departament Evaluare si Certificare  -  Eurocor IECC

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close