Publicat 18 Feb 2019 | Expiră 19 Feb 2019

Asistent manager - contabilitate primara

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Cerintele pentru ocuparea acestui post sunt urmatoarele:
Absolvent de studii medii sau superioare ( contabilitate )
Experienta de lucru cu un soft de contabilitate ( de preferat programul WinMentor )
Cunostinte bune de PC ( word, excel, power point )
Cunostinte de contabilitate primara
Experienta minima de 1 an in domeniul contabilitatii primare
Cunostinte medii de limba engleza ( scris, citit, vorbit ) si franceza ( preferabil )
Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana responsabila, serioasa, sociabila, cu o atentie distributiva in timpul programului de lucru si capabila de lucru in echipa.

Descrierea jobului

Beneficii:
Salariu 2.000 lei net + tichete de masa
Oportunitatea de a lucra intr-o echipa de profesionisti

Sarcini si atributii:
Inregistrarea documentelor primare in programul de contabilitate (facturi, chitante, extrase, deconturi) (Mentor)
Intocmire facturi, chitante, procese verbale de predare-primire, bonuri de consum, de transfer si alte ducumente legate de vanzarea produselor societatii
Intocmire NIR-uri pentru marfa receptinata
Intocmirea registrului de casa in lei ( incasarile sunt si cash si prin POS )
Evidenta facturilor de achitat
Evidenta BO/CEC (intocmire si urmarire incasare)
Urmarirea incasarilor de la clienti si contactarea societatilor cu scadenta intarziata
Ajutor in completarea contractelor catre clienti
Participare la inventarierea periodica
Ajutor pentru intocmirea rapoartelor de vanzare, profit/pierdere, cheltuieli fixe, cheltuieli pe proiecte
Ajutor in prezentarea preturilor de lista si realizarea ofertelor pentru potentiali clienti
Desfasoara activitati de protocol
Inregistrarea in registrul de intrari/iesieri fiecare document intrat/iesit din societate
Comandarea rechizitelor si a materialelor necesare activitatii de birou
Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice, corespondentei si ducumentelor primite prin fax.

Programul de lucru:
Se lucreaza 8h/zi de luni pana vineri de la 9:00 – 18:00 ( 1 h pauza de masa )

Descrierea companiei

IS Recruitment, companie specializata in selectie si recrutare de personal, cauta pentru clientul sau persoana ideala pentru ocuparea postului de Operator facturare - Contabilitate primara.
Clientul este o companie cu capital integral romanesc specializata in importul, vanzarea si montarea pardoselilor din lemn (parchet lemn masiv, parchet lemn stratificat, parchet artistic, mozaic lemn, pardoseli exterior, fatade lemn). De asemenea comercializeaza produse pentru intretinerea parchetului si pardoselilor din lemn.Sediul angajatorului este in Bucuresti, sector 1.

Vor fi contactati doar candidatii care indeplinesc cerintele postului.
Va multumim!

Expirat
Asistent manager - contabilitate primara  -  CMA Expert Contab SRL