Asistent manager - companie din domeniul energiei fotovoltaice

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Studii
Salariu 3000 RON
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Experiența într-o poziție similară, este un avantaj;
  • Persoană activă, cu abilități excelente de comunicare;
  • Capacitate de organizare și prioritizare;
  • Seriozitate și pozitivism;
  • Obisnuința de a lucra independent, fără monitorizare permanentă;
  • Experiență în utilizarea Microsoft Office și social media.

Descrierea jobului

Responsabilități
  • Rolul Asistent Manager-ului este de a organiza si susține activitățile administrative din cadrul companiei.
  • Preluarea și distribuirea corespondenței și a mesajelor în cadrul firmei;
  • Înregistrarea documentele de intrare și ieșire;
  • Organizarea și gestionarea călătoriilor angajaților;
  • Crearea rapoartelor de activitate zilnică a echipelor de instalare;
  • Postarea ocazionala a articolelor pe paginile de Facebook si Linkedin ale companiei;
  • Redactarea si arhivarea documentelor (contracte, facturi)
  • Mentinerea relatiei cu diversi furnizori
  • Mentinerea necesarului de consumabile, aprovizionarea cu materiale si echipamente de birotica;
  • Gestionarea corespondentei si a documentelor: primire, transmitere, inregistrare, repartizare, arhivare, gestionarea Transmiterii documentelor prin curier.

Beneficii
  • Salariul este in valoare de 3000 RON;
  • Mediul de lucru este unul placut.

Descrierea companiei

Suntem o companie care ofera solutii profesionale de inalta calitate in domeniul energiei alternative – sisteme fotovoltaice si solutii in domeniul instalatiilor electrice civile si industriale, detinand atestate A.N.R.E. tip C1A si C2A.

Publicat 1 Iun. 2022 Reactualizat 29 Iun. 2022 Expiră 1 Iul. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.