Publicat 28 Ian 2019 | Expiră 15 Feb 2019

Asistent Manager/Back Office Manager

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Cerinte

- Diploma studii universitare
- Experientă pe o pozitie similara constituie un avantaj
- Organizat, cu capacitate de a prioritiza sarcinile corect si a respecta termenele limita
- Capacitatea de a realiza mai multe sarcini concomitent
- Dinamism si eficienta
- Autodidact si autonom la locul de munca, placere si abilitate de a invata lucruri noi
- Capacitate de adaptabilitate
- Disponibilitate pentru deplasari in tara
- Abilitati de comunicare si abilitati interpersonale excelente
- Abilitati de utilizare a calculatorului/internetului, utilizarea pachetului Microsoft Office, Photoshop/Corel-incepator
- Cunostinte de limba engleza scris si vorbit – nivel mediu-avansat/avansat
- Permis auto categoria B, reprezinta un plus

Descrierea jobului

Atributii si responsabilitati

Administrativ
- preluarea corespondenței si asigurarea transmiterii documentelor prin curierat/e-mail
- înregistrarea, actualizarea bazei de date si arhivarea documentelor firmei
- intocmire documente: contracte, oferte, scrisori oficiale etc
- pastrarea colaborarii cu beneficiarii/furnizorii interni/externi
- pastrarea indeaproape a relatiei cu departamentele contabilitate, juridic, marketing si publicitate


Financiar
- inregistrarea facturilor primite si emise
- efectuarea si urmarirea platilor; Emitere facturi si umarirea incasarilor
- contabilitate primara, realizare bugete si deconturi
- elaborarea situațiilor financiare cerute de management

Organizare evenimente
- responsabilitati administrative in cadrul proiectelor
- suport logistic pentru organizarea evenimentelor
- rezervare hotel/avion, rent a car precum si a tututor serviciilor logistice necesare pentru membrii firmei in deplasari business
- participarea activa la evenimente organizate de companie
- verificarea pregatirii serviciilor comandate de catre beneficiar interni/externi si modul in care se asigura serviciile
- asistenta acordata in pregatirea evenimentelor si pe durata derularii acestora
- identificarea si rezolvarea in timp real a oricaror probleme aparute in derularea evenimentului
- indeplinirea altor responsabilitati stabilite de seful de departament.

Oferta (bonusuri si beneficii)
- Salariu motivant + bonusuri
- Plan de stimulare corespunzator performantelor personale si ale organizatiei
- Mediu de lucru placut, tanar si dinamic
- Program flexibil
- Oportunitatea implicarii in proiecte de marketing/CSR: ex “Transilvania Rally”, “Ford Driving Skills For life” etc
- Oportunitati de formare si specializare profesionala
- Oportunitatea de dezvoltare intr-o companie notorie pe plan sportiv si cu experienta vasta in organizare evenimente, companie cladita si condusa de profesionisti.

Descrierea companiei

Napoca Rally Academy este un proiect complex initiat de campioni de raliuri si transformat intr-un brand national, cunoscut si peste hotare, care implementeaza activitati si campanii atat in domeniul motorsportului, cat si in mediile sociale, educationale si de entertainment. Napoca Rally Academy pune la dispozitia companiilor servicii de teambuilding si training care au ca tema centrala conducerea defensiva si pilotajul sportiv.

Campaniile sociale in care NRA se implica au ca rol transmiterea la nivelul opiniei publice a unor mesaje cu un puternic caracter social precum „Noi 2 pentru SMURD”, „Fiecare secunda conteaza”, „Be cool…gandeste inainte”, „Don’t drink and drive”, Ford Driving Skills for Life – toate organizate de catre NRA cu ajutorul partenerilor.

Expirat
Asistent Manager/Back Office Manager  -  General Rally Consulting

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close