Publicat 21 Iun 2020 | Reactualizat 06 Iul 2020 | Expiră 21 Iul 2020

ASISTENT MANAGER ACHIZITII/PURCHASE ASSISTANT

1 post

Criterii de selecție

  • Peste 2 ani experiență în Achizitii, Administrativ / Logistica

Candidatul ideal

Colegul nostru nou ASISTENT MANAGER ACHIZITII/PURCHASE ASSISTANT va avea urmatoarele calitati: istoric stabil la locurile anterioare de munca, persoana punctuala, profesionista, proactiva, cu initiativa si avand capacitatea de a lucra independent si de a lua deciziile corecte si la timp, cu simt organizatoric dezvoltat pentru nedepasirea termenelor limita si asigurarea fluxului rapid si corect de informatii. Va avea abilitati dezvoltate de comunicare pentru o interactiune optima cu colegii si partenerii companiei, va fi rezistent la stres in perioadele aglomerate si va respecta procedurile interne oferind pe parcursul activitatii, solutii de optimizare.

Cerinte obligatorii:

  • Experienta achizitii de minim 2 ani
  • Cunostinte foarte bune de limba engleza (scris, vorbit, citit)
  • Cunostinte foarte bune operare PC - Microsoft Excel nivel avansat (Excel expert), Power Point, experienta program operare de minim 2 ani (preferabil Navision)
  • Facultate admisa, preferabil cu specific marketing/ economic/ comunicare si relatii publice/ internationale

Descrierea jobului

ASISTENT MANAGER ACHIZITII/PURCHASE ASSISTANT va avea urmatoarele responsabilitati principale:

  • Cunoasterea rapida a urmatoarelor, pentru desfasurarea in conditii bune a activitatii ulterioare: game de produse, operarea in programul intern Navision, clasificarea gamelor de produse in programul intern de operare, conditii de achizitie specifice agreate cu furnizorii, proceduri interne de lucru.
  • Crearea de coduri noi si intocmirea fiselor logistice ale produselor;
  • Derularea in conditii optime a contractelor cu furnizorii (contracte pre-existente);
  • Verificarea permanenta a stocurilor; avizare imediata a nivelului stocului scazut/ crescut; propunere optimizare stocuri intre depozitele companiei; transferuri inter-depozite; propunere achizitii noi;
  • Solicitare termene de livrare la furnizori si transmiterea informatiei catre cei interesati;
  • Trimitere comenzi de achizitie catre furnizorii interni/ externi, urmarirea comenzilor lansate la furnizori, precum si a respectarii datei de incarcare; operarea comenzilor si datelor in programul intern:
- Verificarea confirmarilor de comanda trimise de catre furnizori, reglarea discrepantelor in cazul in care exista, urmarirea productiei la timp pentru respectarea datelor solicitate de incarcare, urmarirea efectuarii platilor, asigurarea incarcarii si a sosirii camioanelor la datele programate, avizarea responsabililor de vama prin intocmirea dosarelor pentru efectuarea formalitatilor vamale si avizarea camioanelor si a marfurilor incarcate la depozite; avizarea celor interesati despre receptia marfurilor solicitate anterior.
- Operarea comenzii de achizitie in programul intern de la comanda pana la receptie/ factura/ reglare furnizor; modificarea datei de receptie, stabilirea locatiei (depozitului) de descarcare in functie de tipul de gama aferent fiecarui depozit, a rapoartelor emise anterior (stocuri, disponibilitati, buget vanzari pe urmatoarea perioada), precum si a spatiilor disponibile estimate in depozite; trimiterea documentelor de receptie depozitelor si furnizorilor, inregistrarea facturii de achizitie de la furnizor; reglarea cu furnizorii a eventualelor discrepante
  • Intocmirea actelor de import/ export
  • Emiterea si trimiterea saptamanala a rapoartelor (stocuri, DOI, forecast-uri, OTIF, simulari, etc.)
  • Asigura acuratetea si promptitudinea informatiilor atat in sistemul intern de operare, cat si in segmentul gestionat direct, de la fabrica la receptie
Incadrare:
Departament de Logistica (in dezvoltare)
Subordonare: Manager de Logistica

Oferta pentru pozitia de ASISTENT MANAGER ACHIZITII/PURCHASE ASSISTANT:
Salariu si mediu de lucru atractive
Motivatia lucrului alaturi de o echipa profesionista si proactiva in cadrul Departamentului de Logistica in dezvoltare
Parte dintr-o companie de prestigiu

Descrierea companiei

Ferroli Romania a fost infiintata in 1998 si functioneaza ca filiala nationala a Grupului Ferroli.

Fiind una dintre cele mai importante filiale din cadrul Grupului in continua crestere, Ferroli Romania gestioneaza si alte tari de distributie, precum HU, SK, CZ, Republica Moldova si furnizeaza toata gama de produse brand Ferroli in domeniile: Incalzire Rezidentiala/ Industriala, Climatizare Rezidentiala/ Industriala, Sisteme Solare, Pompe de caldura.

Ne gasiti pe pagina de Facebook Ferroli Romania si puteti accesa site-urile noastre pentru mai multe detalii:

www.ferroli.ro www.ferroli.com


In cazul in care aplicati pentru acest post, va informam ca vom prelucra datele Dvs. cu caracter personal incluse in CV-ul transmis, strict in scopul procesului de selectie a candidatilor. Pentru orice informatii cu privire la protectia datelor, ne puteti contacta la adresa de email: dataprotection-office@ferroli.com

ASISTENT MANAGER ACHIZITII/PURCHASE ASSISTANT  -  Ferroli Romania

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close