Publicat 17 Iul 2019 | Expiră 17 Aug 2019

Asistent Manager - absolvent 2019 - fara experienta

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Suntem in cautarea unei colege/coleg care sa preia atributiile de secretariat si contabilitate primara.

Nu este necesara experienta in campul muncii. Se ofera suport si indrumare pas cu pas dupa proceduri bine stabilite.

Ce ne dorim de la noul coleg?

  • Sa fie proaspat absolvent de facultate sau master, an 2019;
  • Sa detina cunoștințe bune de operare PC (pachetul Office, navigare internet);
  • Sa aiba atenție la detalii și bune abilități de organizare;
  • La nevoie sa aiba atenție distributivă;
  • Persoană perseverentă, capabilă să livreze în termene strânse;
  • Studiile în domeniul economic sau juridic constituie avantaj, însă NU SUNT obligatorii.

Descrierea jobului

Ce vei face pe rand si mai exact?

* Te vei ocupa de contabilitatea primară (registre de casa, NIR-uri, plati furnizori, emitere facturi si chitante, realizare pontaj, extrase, ordine de plata, etc);
* Te vei ocupa de activitatile de secretariat (cereri de concediu pentru colegi, condica de prezenta, etc);
* Vei contribui la redactarea anexelor și anumitor cereri / declaratii din cadrul proiectelor;
* Vei contribui la redactarea contractelor sau a anumitor documente necesare desfasurarii activitatilor;
* Vei elibera anumite acte / comenzi clientilor ce vin la sediu;
* Vei intocmi note de transport pentru livrarile prin curier.

Majoritatea taskurilor presupun introducerea de date in anumite documente standard de lucru. Va fi necesara o buna atentie. Se va oferi suport pentru orice tip de task care va fi verificat pentru asigurarea unei implementari corecte.

Ce iti putem oferi pentru inceput?

  • Contract de munca pe perioada nedeterminata, part-time sau full time in functie de disponibilitate;
  • Oportunitatea dezvoltarii pe termen lung;
  • Locatie centrala;
  • Birou modern;
  • Seriozitate;
  • Colectiv placut;
  • Program de L-V;
  • Salariul minim pe economie ce va creste o data cu dezvoltarea cunostiintelor si a eficientei de lucru;
  • Bonusuri pentru implicarea facultativa in redactarea anumitor sectiuni de cadrul proiectelor de finantare.

Descrierea companiei

Start Consult este agentia de consultanta ce se ocupa cu scrierea si implemenatarea proiectelor pe fonduri guvernamentale, facand parte din grupul de firme ce administreaza brandurile Rezolution si Yappy Agency.

Expirat
Asistent Manager - absolvent 2019 - fara experienta  -  Yappy Shopping International SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close