Asistent - management executiv

RMB INTER AUTO - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere

Candidatul Ideal

• Studii superioare;
• Abilitati foarte bune de comunicare, prezentare si organizare;
• Persoana dinamica, energica, ambitioasa, orientata spre performanta;
• Rigurozitate in planificarea si atingerea obiectivelor;
• Respectarea termenelor limita;
• Spirit de echipa, flexibilitate;
• Atitudine pozitiva si proactiva;
• Cunostinte operare PC (Microsoft Office); Internet, e-mail;


Competente:
  • Abordabilitate - Sa fie usor de abordat; sa faca eforturi pentru a usura contactul cu ceilalti; sa fie cald, placut, un bun ascultator.
  • Orientare catre client - Sa actioneaza avand dorintele clientului in minte; leaga si mentine relatii cu clientii, le castiga increderea si respectul.
  • Cunostinte functionale - Sa aiba cunostintele si talentele functionale pentru a rezolva sarcinile de serviciu cu succes.
  • Intelegere interpersonala - Relationeaza foarte bine cu toate tipurile de oamenii: colegi, sefi, oameni din interior si exterior; construieste relatii convenabile; foloseste diplomatia si tactul; poate detensiona situatii complicate foarte usor.
  • Relationarea si colaborarea cu echipa - Este vazut ca un team-player, castiga foarte usor increderea si suportul echipei.
  • Solutionarea problemelor - Gandeste logic, gaseste solutii efective pentru probleme dificile; incearca variante alternative; observa detalii dincolo de ce este evident.
  • Orientare catre rezultate - Este in mod constant unul din cei mai buni oameni, performeri; doreste sa fie primul; se motiveaza singur pentru a avea rezultate excelente.
  • Integritate si incredere - Pastreaza confidentialitatea, este un om de incredere
  • Orientare catre actiune - Munceste mult; este plin de energie si orientat spre actiune vazand in toate activitatile sale o provocare.
  • Organizare - Poate orchestra mai multe activitati in acelasi timp.
  • Confruntarea cu incertitudinea - Poate decide si actiona fara sa aiba imaginea de ansamblu a problemei completa; nu este deranjat cand lucrurile raman in aer; se descurca comfortabil in situatii de risc si incertitudine.
  • Prioritizarea saricinilor alocate - Gestioneaza timpul in vederea rezolvarii in primul rand a lucrurilor importante si urgente. Se focuseaza pe sarcinile prioritare.
  • Abilitati interpersonale - Relationeaza bine cu toate tipurile de oameni, in orice zona din interiorul organizatiei si in afara companiei; construieste relatii apropiate, constructive si eficiente; foloseste diplomatia si tactul; se simte confortabil in interactiunea cu colegii chiar si in situatii tensionate.

Descrierea jobului

  • Organizeaza agenda de lucru a Managementului Executiv
  • Organizeaza evenimente sau conferințe de companie
  • Gestioneaza corespondența, reclamațiile și solicitarile
  • Pregăteste comunicari, prezentări și rapoarte
  • Participa la întâlniri cu Managementul Executiv
  • Relationeaza cu furnizorii si clienții companiei
  • Implementeaza și menține procedurile/sistemele administrative de birou
  • Organizeaza programe de inițiere pentru noii angajați
  • Anunta din timp personalul de desfasurarea anumitor evenimente, sedinte si se ocupa de organizarea acestora
  • Asigura legatura dintre departamente si Comitetul de Directie
  • Comunica intern deciziile luate in sedintele de management
  • Centralizeaza diverse rapoarte catre Comitetul de directie
  • Face raportari catre Managementul Executiv
  • Furnizeaza informatii / rapoarte referitoare la stadiul lucrarilor / activitatilor care i-au fost repartizate
  • Asista Managementul Executiv la orice alta problema ce intra in sfera de activitate
  • Raspunde la telefon preluand corect cererile, mesajele si le transmite destinatarilor. Preia apelurile destinate colegilor in cazul in care acestia nu pot raspunde.
  • Tine legatura permanent cu firmele de curierat si urmareste contractele in derulare cu acestea
  • Realizeaza/actualizeaza baza de date cu datele de contact a clientilor.
  • Cunoaste activitatea RMB Inter Auto, intreaga gama de produse si servicii oferite, precum si programele software utilizate in diversele arii de activitate

Descrierea companiei

Profilul companiei

Înfiinţată în 1993, RMB Inter Auto este în prezent reprezentant zonal pentru şapte dintre cele mai importante mărci de pe piaţa auto: Mercedes-Benz, Mitsubishi, Ford, Hyundai, Jaguar, Land Rover, Mazda și Honda. Compania noastră este membră a grupului Ţiriac Auto, cea mai extinsă reţea de dealeri şi service auto la nivel naţional.

Principalele activităţi economice cuprind vânzarea de autoturisme şi autoutilitare noi, precum şi autovehicule rulate, facilităţi de recumpărare a maşinilor, servicii complete post-vânzare în cadrul atelierelor de mecanică, electrică şi tinichigerie - vopsitorie, iar prin intermediul partenerilor noştri identificăm cele mai avantajoase soluţii de finanţare şi asigurare, precum şi constatări daune auto.

Suntem preocupaţi în egală măsură de calitatea produselor şi a serviciilor de care clienţii noştri au nevoie, iar obiectivele noastre pe termen lung vizează asigurarea de soluţii integrate, personalizate pentru fiecare dintre aceştia.

Viziunea şi misiunea companiei

"Viziunea noastră constă în posibilitatea de a oferi servicii integrate, indiferent de clasa sau scopul funcţional al autovehiculului, ca dovadă a respectului nostru faţă de parteneri şi de nevoile lor, într-o lume extrem de dinamică" (Ioan Rus). Astfel, RMB Inter Auto îşi propune să devină lider al pieţei regionale în ceea ce priveşte calitatea serviciilor oferite, deoarece misiunea noastră este aceea de a garanta satisfacţia clienţilor în domeniul mobilităţii, cu responsabilitate faţă de mediul înconjurător şi cu dedicare din partea echipei de profesionişti care susţine existenţa companiei noastre.

Publicat 3 mai 2022 Expiră 2 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.