Asistent Helpdesk (Suport IT) - Perioada determinata 1 an

ENGIE Romania SA 1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Experiență, calificări, cunoștințe și abilități:
  • Studii superioare finalizate cu diploma de licență;
  • Experiență de minimum 2 ani într-o poziție similară;
  • Experiența pe depanare hardware, stații de lucru și laptop-uri;
  • Experiență anterioară de lucru în Active Directory, SCCM, E-mail system, Office Suite, RDP;
  • Experiență de lucru cu rețele WAN/ LAN, switch-uri, rețele wireless;
  • Cunoștințe tehnice pe zona de infrastructură IT;
  • Cunoștințe de lucru cu sisteme de operare Windows 7/ 8/ 10, precum și Windows Server 2008/ 2012, Linux;
  • Bune abilități de lucru în echipă;
  • Bune abilități de comunicare;

Descrierea jobului

Ce vei face:
  • Vei asigura încadrarea corectă, înregistrarea tuturor datelor referitoare la evenimentele IT sesizate și rezolvarea eficientă a solicitărilor clienților interni și externi, respectând politicile/ procedurile interne și nivelul de SLA agreat;
  • Vei asigura asistență tehnică de nivel 1 clienților, iar pentru solicitările care nu pot fi rezolvate direct, vei asigura interfață între client și furnizorul de servicii final, colaborând cu echipa internă de suport pentru identificarea soluției optime;
  • Vei efectua activități de administrare, întreținere și înlocuire a echipemantelor IT, asigurând conformitatea lor cu politicile IT din companie;
  • Vei asigura relocarea/ conectarea echipamentelor (stații de lucru, laptop-uri, imprimante etc) la rețeaua LAN, colaborând îndeaproape cu administratorul de rețea pentru implementarea configuratiilor și rezolvarea eventualelor incidente;
  • Vei contribui la aplicarea pachetelor de securitate pe echipamentele din aria ta de responsabilitate și vei propune soluții în vederea eliminării disfuncționalităților apărute pe acest proces;
  • Vei participa la procesul de inventariere anual pentru echipamentele IT utilizate în companie;
  • Vei asigura securitatea și integritatea datelor pentru aria ta de responsabilitate;


Beneficii:
  • Asigurare medicală privată pentru tine și familie.
  • Acces la un program de dezvoltare personală și profesională.
  • Tichete de masă.
  • Concediu de odihnă extins, în funcție de vechimea în muncă.

Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.

În cazul în care optați să ne transmiteți datele dumneavoastră cu scopul de a candida pentru poziția menționată în prezentul anunț, vă rugăm să luați cunoștință despre prevederile Notei de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaților: https://www.engie.ro/corporate/wp-content/uploads/2018/09/ER_Nota-de-informare-Candidati.pdf

Descrierea companiei

Grupul ENGIE este prezent în România în trei sectoare de activitate: gaze naturale, energie electrică şi servicii energetice. ENGIE Romania este principala filială a Grupului în România şi deţine companiile Distrigaz Sud Reţele, ENGIE Servicii, ENGIE Building Solutions, Alizeu Eolian şi Brăila Winds. Compania activează în următoarele domenii de activitate: distribuţie şi furnizare de gaze naturale, furnizare de energie electrică, servicii tehnice pentru instalaţiile de gaze naturale şi centrale termice şi producţie de energie electricp. ENGIE Romania şi filialele sale deservesc un portofoliu de 1,9 milioane de clienţi, operează o reţea de distribuţie de circa 20.000 km, deţin două parcuri eoliene cu o capacitate totală de 100 MW şi au 4.000 de angajaţi.

Publicat 3 Iun. 2022 Reactualizat 1 Iul. 2022 Expiră 3 Iul. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.