Asistent Financiar

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Studii
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

- Studii superioare in domeniul financiar/contabil reprezinta un avantaj;
- Cunostinte de utilizare a programului Excel;
- Dorinta de a progresa; de a se dezvolta si a acumula cunostinte noi;
- Viteza de lucru, capabil sa lucreze in conditii de stres, cu termene limita;
- Bune abilitati de comunicare;
- Responsabilitate, seriozitate, punctualitate, atentie la detalii
- Abilitati analitice
- Voie buna 😊

Descrierea jobului

- Inregistrare facturi furnizori
- Emitere facturi clienti
- Realizare registru de casa zilnic
- Calcularea tarifului transferurilor pentru clientii companiei
- Comunicarea prin e-mail (clienți, furnizori, angajați)
- Inregistrarea platilor efectuate de clienti
- Deconturi, diurne, încasări
- Realizarea unui raport zilnic de activitate al companiei


Beneficii:

- Vei putea citi cărți interesante la birou, vei avea parte de training-uri și te vei putea implica în proiecte educaționale prin intermediul fundației Autonom;
- Pachet salarial motivant, tichete de masă și alte beneficii;
- Abonament medical la o clinică privată;
- Decontare transport;
- 7 card;
- Oportunități de creștere în cadrul companiei, în funcție de performanță și gradul de implicare;

Nu-ți oferim doar un loc de muncă, ci și un parcurs profesional atractiv. 😊

Descrierea companiei

- VMS face parte din grupul Autonom, lider național al serviciilor de rent-a-car, cu o flotă de peste 9000 de autoturisme și 44 de agenții în 33 de orașe.

- VMS, companie înființată în anul 2005, este principalul furnizor de servicii private de transferuri auto pentru companii multinaționale, instituții diplomatice și operatori de turism.

Adresa de e-mail: mihaela.latu@autonom.ro

Publicat 11 mai 2022 Expiră 10 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.