Asistent Comercial (limba franceza)

PGS SOFA & CO SRL 1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Ne mărim echipa comercială din Oradea! Dacă ești vorbitor de limba franceză, ai bune abilități de comunicare și ești eficient în rezolvarea de probleme, te așteptăm să ni te alături.

Te potrivești pentru acest post dacă ai:

- Minim un an de experienţă în relaţia cu clienţii;
- Nivel avansat de comunicare (vorbit, scris) în limba franceză;
- Comunicare la un nivel ridicat de claritate în exprimare și formulare cu clienții;
- Competențe digitale de nivel avansat;
- Capacitate de analiză şi sinteză;
- Adaptabilitate;
- Capacitate de învăţare rapidă și abilitatea de a lucra în echipă;
- Abilități de organizare și planificare;
- Bune abilități de relaționare și negociere;
- Diplomație, respectarea confidențialității asupra datelor la care are acces;
- Flexibilitate și deschidere;
- Seriozitate, responsabilitate, respectarea programului de lucru, a disciplinei muncii;
- Meticulozitate, conştiinciozitate şi precizie;
- Capacitatea de rezolvare a unor posibile disensiuni şi tensiuni cu clienţii.

Descrierea jobului

Ce vei face în rolul de Asistent Comercial:

- Vei comunica cu clienţii companiei în vederea creşterii continue a satisfacţiei lor (informare, preluarea și gestionarea reclamațiilor);
- Vei gestiona comenzi și reclamații în baza de date dinamică (înregistrare, blocare/activare, anulare,validare, confirmare de recepţie, de livrare);
- Vei realiza analiza comenzilor primite în vederea identificării posibilelor neconcordanţe şi corecţiei acestora;
- Te vei implica in găsirea soluţiilor optime, adaptate nevoilor clienţilor şi în timpul cel mai scurt
posibil la cererile semnalate de aceştia;
- Vei avea ocazia să participi la formări, training-uri, întruniri, şedinţe de lucru în intern, cât şi cu clientul;
- Vei fi responsabil de crearea, organizarea, planificarea și monitorizarea traseelor de livrare, încărcărilor și descărcărilor;
- Vei gestiona relațiile cu clienții și cu transportatorii, în vederea rezolvării unor eventuale probleme;
- Vei realiza analize saptamânale ale portofoliului de comenzi;
- Vei menține legătura cu colegii din alte departamente ale companiei, atât din România, cât și din Franța.

Descrierea companiei

PGS Sofa&Co este o companie producătoare de mobilier tapițat, cu peste 1300 de salariati în cele patru puncte de lucru din România (Oradea, Biharia, Sărmașu și Șimleu Silvaniei). Produsele noastre moderne și în continuă evoluție sunt proiectate si realizate ținând cont de standardele de calitate menite să satisfacă nevoile consumatorilor din Europa și ale clienților din întreaga lume. În cei peste 20 de ani de producție în România, PGS a investit continuu în creșterea nivelului de competențe și îmbunătățirea proceselor, favorizând performanța în toate ariile de business. Grupul P3G, a cărui parte suntem, în 2022 si-a unit resursele industriale și talentele cu ALSAPAN, formând ALPAGROUP, oferindu-ne astfel toate condițiile pentru a fi mai creativi, mai productivi și inovativi.

Publicat 6 Iun. 2022 Expiră 6 Iul. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.